Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Mô tả Công việc
- Respond to inbound sales inquiries
- Understand customer needs and recommend appropriate shipping solutions
- Maintain a high level of product knowledge to effectively address customer questions and concerns
- Coordinate closely with POLs to push for more import volumes
- Follow up with potential sales leads to nurture relationships and close sales
- Achieve and exceed target lifting goals through telemarketing and daily sales visits
- Maintain accurate records of customer interactions and sales activities in the CRM system
- Collaborate with the sales team to develop and implement effective sales plans
- Update the market situation to Inbound Supervisor / Manager to identify trends, competitor activities, and potential opportunities
- Attend regular sales meetings to align with team goals and objectives
Yêu Cầu Công Việc
Key Qualifications & Skills
- Bachelor’s degree minimum of 2 years of experience in inbound sales or a related field, preferably in the shipping or logistics industry
- Good in English, both written and spoken
- Good communication and interpersonal skills
- Good problem-solving abilities and a customer-centric approach
- Ability to work independently and as part of a team
- High level of motivation and a results-driven mindset
- Ability to use Word, Excel, PowerPoint, Outlook
Key Performance Indicators / Measures
- Import lifting
- Sales visits
- Client promotion
- VAS product sales
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Farmers Market là thương hiệu “Chuỗi cửa hàng thực phẩm sạch”, được quản lý bởi Công ty TNHH Thương Mại LARIA. Mục tiêu của chúng tôi là trở thành “Chuỗi cửa hàng thực phẩm sạch hiện đại hàng đầu tại Việt Nam | Vietnam’s healthiest modern grocery store”.
Đội ngũ Farmers Market gồm 200 nhân sự đã không ngừng hoàn thiện để khẳng định vị thế thương hiệu trên thị trường và xây dựng niềm tin đối với đối tác và khách hàng. Chúng tôi cam kết chất lượng sản phẩm đến tay người tiêu dùng luôn phải được đảm bảo. Đồng thời, để tạo nên trải nghiệm mua sắm liền mạch O2O (online to offline), chúng tôi đã & đang xây dựng hệ thống bán lẻ đa kênh (Omni Channel), phục vụ hơn 4.000 lượt khách mỗi ngày.