Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Mô tả Công việc
- Participate as a member of the sales team to look for the coloader customer in forwarding field.
- Build the relationships with the existing coloader customers and potential customers.
- Provide product/service knowledge to present to our customer.
- Take responsibility for Marketing CS target.
- Coordinate with other departments to support our customer to achieved Marketing CS target.
- Report the relevant problem to Marketing CS Superior and GM.
Yêu Cầu Công Việc
- College/ University with Foreign Trade, Economic, Business Administration degree or relevant.
- Have experience in Sales Logistics position 1-5 years
- Good communication, presentation and negotiation skills
- Highly self-motivated, self-confident
- Ability to work quickly and efficiently under pressure condition
- Adequate computer skills - MS Office
- English: Good, Chinese (Prefer)
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Phụ cấp khác:
Employees are provided with Bảo Việt health insurance packages.
Annual salary review and increment policy.
Annual team-building events - Thời gian thử việc: 2 months
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Thời gian làm việc: Monday ~ Friday: 8:00 ~ 17:00 + Saturday: 8:00 ~ 12:00 (twice / month)
- Phúc lợi: Full salary insurance, participation in social insurance in accordance with regulations.
- Ngày nghỉ: 14 days of annual leave policy
- Lương: 9 Tr - 15 Tr VND
Farmers Market là thương hiệu “Chuỗi cửa hàng thực phẩm sạch”, được quản lý bởi Công ty TNHH Thương Mại LARIA. Mục tiêu của chúng tôi là trở thành “Chuỗi cửa hàng thực phẩm sạch hiện đại hàng đầu tại Việt Nam | Vietnam’s healthiest modern grocery store”.
Đội ngũ Farmers Market gồm 200 nhân sự đã không ngừng hoàn thiện để khẳng định vị thế thương hiệu trên thị trường và xây dựng niềm tin đối với đối tác và khách hàng. Chúng tôi cam kết chất lượng sản phẩm đến tay người tiêu dùng luôn phải được đảm bảo. Đồng thời, để tạo nên trải nghiệm mua sắm liền mạch O2O (online to offline), chúng tôi đã & đang xây dựng hệ thống bán lẻ đa kênh (Omni Channel), phục vụ hơn 4.000 lượt khách mỗi ngày.