Mô tả công việc
JOB SUMMARY
- Responsible for following established procedures in ordering, receiving, storing, distributing and payment of items.
- Formulates an approved vendors list encompassing all categories.
JOB SPECIFIC TASKS
Demonstrating and Applying Accounting Knowledge to Purchasing Operations
Demonstrates knowledge of job-relevant issues, products, systems, and processes.
- Uses computers and computer systems (including hardware and software) to program, write software, set up functions, enter data, or process information.
- Uses relevant information and individual judgment to determine whether events or processes comply with laws, regulations, or standards.
- Keeps up-to-date technically and applying new knowledge to your job.
Supporting Purchasing Operations
- Utilizes interpersonal and communication skills to lead, influence, and encourage others; advocates sound financial/business decision making; demonstrates honesty/integrity; leads by example.
- Ensure disciplinary situations are addressed in timely fashion and with consistency.
- Ensures performance reviews are completed on a timely basis for supervisors and non-management employees.
Quyền lợi được hưởng
- Premium insurance with many inpatient and outpatient medical examination and treatment benefits
- Phone allowance, meals allowance and others
- Marriott International Associate discount for Room and F&B
- International work environment.
Yêu cầu công việc
- At least two year-experiences at the same position.
- Be able to relocate to Ha Giang City.
Yêu cầu hồ sơ
- Resume
Farmers Market là thương hiệu “Chuỗi cửa hàng thực phẩm sạch”, được quản lý bởi Công ty TNHH Thương Mại LARIA. Mục tiêu của chúng tôi là trở thành “Chuỗi cửa hàng thực phẩm sạch hiện đại hàng đầu tại Việt Nam | Vietnam’s healthiest modern grocery store”.
Đội ngũ Farmers Market gồm 200 nhân sự đã không ngừng hoàn thiện để khẳng định vị thế thương hiệu trên thị trường và xây dựng niềm tin đối với đối tác và khách hàng. Chúng tôi cam kết chất lượng sản phẩm đến tay người tiêu dùng luôn phải được đảm bảo. Đồng thời, để tạo nên trải nghiệm mua sắm liền mạch O2O (online to offline), chúng tôi đã & đang xây dựng hệ thống bán lẻ đa kênh (Omni Channel), phục vụ hơn 4.000 lượt khách mỗi ngày.