Mô tả công việc
• Be the key coordinator in organizing Corporate Social Responsibility activities.
• Book advertorials on newspapers & magazines.
• Be in charge of Social Media (Facebook/ You tube).
• Be in charge of Social Media Crisis Management.
• Support Marketing team in PR Campaign.
• Prepare materials for interviews and talk shows on TV.
• Establish, maintain and develop strong relationships with traditional media.
• Be in charge of press release (translation media report).
• Organize media reception, media tour.
• Assist to draft holding statements in case of crisis or emergency.
• Planning, developing and implementing communication annual plan.
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary.
- Dynamic and professional working environment.
- Meal on duty.
Yêu cầu công việc
- Prior experience of minimum 1 year
- Must be able to fluently speak, read, write and understand English language used in the workplace.
- Leadership skills
- Management skills
- Organizational & time management skills
- Analytical and numerical skills
- Professionalism
- Communication skills (written/verbal)
Yêu cầu hồ sơ
Với gần 40 năm xây dựng và phát triển, CÔNG TY TNHH THƯƠNG MẠI SẢN XUẤT HẢI NAM đã trở thành một trong những công ty sản xuất chế biến và xuất khẩu thủy hải sản hàng đầu Việt Nam. Sản phẩm của Hải Nam được xuất khẩu đến nhiều nơi trên thế giới như châu Âu, Nhật Bản, Mỹ, Hàn Quốc,...Tại thị trường Việt Nam, các sản phẩm hải sản và nông sản của Hải Nam đã có mặt tại các hệ thống siêu thị Coopmart, Vinmart, BigC, Lotte Mart, Mega Market, các cửa hàng tiện lợi, nhà hàng khách sạn và rất được người tiêu dùng ưa chuộng. Hải Nam còn kinh doanh mảng bán lẻ và nhà hàng.