Các phòng ban đang tuyển dụng tại Tư Vấn Và Đầu Tư Erk

Hành chính
Marketing/ Truyền thông
Buôn bán/ Kinh doanh
Nghệ thuật - Thiết kế
Công nghệ thông tin
Dịch vụ khách hàng
Giáo dục
Tài chính - Kế toán
Chăm sóc sức khỏe
Nghiên cứu và Khoa học
Lao động có tay nghề và sản xuất
Vận tải

Việc làm Tư Vấn Và Đầu Tư Erk

Cập nhật 11/12/2024 14:55
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH Tư Vấn Và Đầu Tư Erk
HR Generalist (C&B) (Location. Dis 3, HCMC)
Tư Vấn Và Đầu Tư Erk
64 việc làm 16 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 27/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 27/12/2024
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 4 - 5 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Company Description

Work location: 83 Ngo Thoi Nhiem, dist 3, HCMC

The company:

Sucafina is the leading sustainable Farm to Roaster coffee company, with a family tradition in commodities that stretches back to 1905. Today, with more than 1,400 employees in 34 countries, we help stakeholders worldwide to find the perfect coffee solutions. We embed technology, innovation, and sustainability throughout the supply chain, creating shared value for all by Investing in Farmers, Caring for People, and Protecting Our Planet. For more information, visit www.sucafina.com.

What are we looking for:

We are looking for entrepreneurs, techies, passionate, eager to learn, humble, with a positive attitude and a high level of integrity People. Flexible and willing to take challenges, work and live in coffee-producing countries, People who want to build expertise and a career in the coffee business and are ready to go the extra mile.

What we offer:

We offer within our pleasant family environment, great opportunities to learn and grow, we offer challenges and exposure to multicultural environments, on-merit base compensation, and free coffee around the clock!

Job Description

The HR Generalist – Compensation & Benefits will report to HR Manager of APAC and play a pivotal role in managing and administering the organization’s compensation and benefits programs. This position will also contribute to broader HR activities, including compliance, payroll coordination, and employee support, fostering a positive work environment aligned with the company’s values and goals.

  • Payroll Execution:
  • Execute the periodic payrolls (for both office-based employees and factory workers) to ensure accurate and timely processing of employee salaries and benefits-related deductions.
  • Verify and reconcile payroll changes, such as salary adjustments, bonuses, and benefits contributions

Compliance & Reporting

  • Ensure compliance with local labor laws, tax regulations, and internal policies related to compensation and benefits.
  • Prepare and maintain accurate records for audits, reports, and compliance purposes.
  • Monitor legislative changes and recommend updates to company policies and programs to maintain compliance.

Employee Relations & Support

  • Act as a point of contact for employees regarding compensation, benefits, and HR policy inquiries.
  • Assist in onboarding and offboarding processes, particularly in areas related to pay and benefits.
  • Support HR initiatives and programs, such as performance reviews, engagement surveys, and workforce planning.

HR Projects

  • Contribute to the development and implementation of HR projects, policies, and best practices.
  • Partner with cross-functional teams to align HR programs with organizational goals.

Qualifications

Other tasks as assigned by Managers

  • Bachelor’s degree in Human Resources, Business Administration, or a related field
  • Minimum 4-5 years working experience in C&B, payroll management for factory environment at similar size;
  • Experience in an international environment/ global collaboration
  • Good knowledge of Excel, Word, Outlook, Pivot
  • Knowledge ofLabor law, PIT law, Social insurances law
  • Knowledge of collaborative tools (MS Teams, Power PI) as a plus.
  • English communication ability is a plus
  • Strong knowledge of compensation structures, benefits programs, and labor law compliance
  • Excellent analytical and problem-solving skills with attention to detail
  • Effective communication and interpersonal skills to build trust with employees and stakeholders
  • Ability to manage multiple tasks and priorities in a dynamic work environment
Khu vực
Báo cáo

Công Ty TNHH Tư Vấn Và Đầu Tư Erk
Tư Vấn Và Đầu Tư Erk Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
90 Nguyễn Tuân - Hà Nội

Công ty TNHH Đầu tư và Tư vấn ERK hoạt động trong lĩnh vực dược - mỹ phẩm với các sản phẩm hỗ trợ sức khỏe về dạ dày, xương khớp, tiểu đường, huyết áp,..... và mỹ phẩm trị nám và tóc được sản xuất quy trình khép kín theo tiêu chuẩn FDA tại Mỹ. Có nhà máy và vận chuyển tại Mỹ. Với Quy mô >100 nhân sự và đang dần mở rộng quy mô.....

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2019

Mission

Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành,

 

Những nghề phổ biến tại Tư Vấn Và Đầu Tư Erk

Bạn làm việc tại Tư Vấn Và Đầu Tư Erk? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Tư Vấn Và Đầu Tư Erk

Tư Vấn Và Đầu Tư Erk

Click để đánh giá