Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Xe đưa đón
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Mô tả Công việc
Supports with the preparation of quotations e.g. by gathering the necessary information and calculations for quotation creation.
Supports the preparation of a 'Request for Quote' towards Commercial Sales Support.
Gives first level support for sales-related inbound customer inquiries. Records, tracks and - if applicable - forwards (technical) customer inquiries to Field / Inside Sales or Commercial Sales Support.
Follows up with customers (if delegated by Field / Inside Sales).
Clarifies or forwards open issues from internal / external customers.
Coordinates internal inquiries and acts as interface between Field / Inside Sales and other departments (operative or Service Functions, e.g. COP).
Supports Field / Inside Sales staff with administrative tasks (e.g. SAP / office management like travel expense accounting, material orders).
Schedules meetings with customers for field sales staff incl. travel bookings.
Analyses data, conducts research, creations reports for the Field / Inside Sales staff; creates customer profiles.
Creates / coordinates internal and external correspondences as requested by Field / Inside Sales staff.
Administrative support and assistance with the preparation, follow-up and controlling of sales campaigns.
Administrative support and assistance with the organization and conduction of trade fairs / customer events in close collaboration with the marketing department.
Yêu Cầu Công Việc
Fluent in English
User knowledge in MS Office, Salesforce.com
Hands-on mentality
Excellent time management and prioritization skills
Pronounced (self-)organization skills
Strong rhetorical skills over the phone
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
TÜV Rheinland là tổ chức quốc tế chứng nhận độc lập kiểm soát về kỳ thuật, an toàn với hơn 18.000 nhân viên, trụ sở chính tại CHLB Đức và 500 văn phòng tại 66 quốc gia được thành lập vào năm 1872. Tên ban đầu là Dampfkessel-Überwachungs-Verein (Hội kiểm soát nồi hơi nước),[2] Dịch vụ của TÜV Rheinland tập trung vào 6 lĩnh vực: dịch vụ kỹ thuật công nghiệp, giao thông vận tải, chất lượng và an toàn sản phẩm, chăm sóc cuộc sống, đào tạo - tư vấn và chứng nhận hệ thống quản lý.
Review TÜV Rheinland
Mọi người đều thân thiện, hỗ trợ tôi về kiến thức và kỹ năng. tăng ca cùng với lương đãi ngộ cũng cao. (id)
Chưa rõ các quy trình khác thế nào trong kiểm định nhưng quy trình phỏng vấn khá tệ (rw)
Điều phối viên dự án