Việc làm VTI CO, LTD

Cập nhật 21/09/2024 12:25
Tìm thấy 16 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH VIỆT THÁI QUỐC TẾ
[Fashion Retail] Senior Marketing Executive
VTI CO, LTD
3.7
9 đánh giá 108 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 2
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 2
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 06/09/2024
Hạn nộp hồ sơ: 09/10/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 3 - 4 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Đang cập nhật
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Mô tả công việc

MAIN PURPOSE: To effectively implement and manage brand and category marketing programs in alignment with the yearly marketing plan, ensuring the successful execution of campaigns that enhance brand visibility, drive customer engagement, and contribute to the achievement of business objectives.
KEY ACCOUNTABILITIES:
Retail Marketing Strategy Execution: Develop and execute retail marketing strategies to drive in- store traffic and sales.
In- store Promotions Management:

Plan and manage in- store promotions to maximize full- price sales and enhance the customer experience.
Execute Trade Marketing programs for ALDO, including the detailed implementation of activities such as gift giving, development of POSM materials.

Collaboration with Store and Merchandise Teams: Work closely with store managers and merchandise teams to ensure effective implementation of marketing activities.
Manage in- mall media channels:

Collaborate with mall management: to introduce promotions, identify branding opportunities, and propose cooperative programs to enhance sales efficiency.
Optimize foot traffic, update promotions and discounts, and explore branding opportunities within malls.

Implement local market research with a focus on consumer insights to inform marketing strategies and decisions.
Budget Management: Assist in managing the marketing budget for retail activities, ensuring cost- effective execution.
Create and manage Marketing activations: that enhance customer connections and experiences with the ALDO brand.
Support initiatives to push sales and increase revenue through strategic marketing efforts.
Performance Monitoring and Reporting: Monitor and analyze the performance of marketing activities, providing insights for continuous improvement.

Yêu cầu công việc

3- 4 years of experience in a marketing role, with experience in the retail industry, managing in- store promotions.
Strong understanding of brand and digital marketing strategies.
Friendly, sociable, and flexible in work.
Demonstrated ability in analytics, negotiation, and creative problem- solving.
Proficient in Microsoft Office (Excel, Word).
Honest and able to learn quickly.
University graduate, preferably with a degree in Marketing, Economics, or Business Administration.
Fluent in English.
Capable of working in a team environment.
Can work effectively under high- pressure conditions.

Quyền lợi

Chế độ bảo hiểm, Phụ cấp, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-09-06 02:40:02

Khu vực
Báo cáo
Quy mô:
100 - 200 nhân viên
Địa điểm:
135/37/50 Nguyễn Hữu Cảnh, Phường 22, Quận Bình Thạnh, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam

Tập Đoàn Việt Thái Quốc Tế (VTI) được sáng lập từ năm 1998 và ngày nay là một trong những nhà kinh doanh hàng đầu trong thị trường bán lẻ và hàng tiêu dùng tại Việt Nam với các thương hiệu và đối tác chiến lược: Highlands Coffee, The Coffee Bean & Tea Leaf, Hard Rock Cafe, Phở24, ALDO, Swarovski, my.mart.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
  • Được hưởng bảo hiểm xã hội.

Các hoạt động ngoại khóa

  • Bóng đá
  • Du lịch
  • Team building
  • Thể thao
  • Party
  • Tình nguyện

Lịch sử thành lập

  • 1998: Công ty được thành lập

Mission

  • Trở thành nhà cung cấp và phân phối các sản phẩm với chất lượng tốt nhất và đem đến sự hài lòng cho khách hàng

Những nghề phổ biến tại VTI CO, LTD

Bạn làm việc tại VTI CO, LTD? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo VTI CO, LTD

VTI CO, LTD

Click để đánh giá