Your Role
You will be responsible for enabling transport activities by executing bookings, entering orders + generating all required export documentation while liaising with our customer care specialists to ensure all requirements are met (in a timely + efficient manner).
Your Responsibilities
You will do this by working with a variety of internal + external stakeholders while focusing on the following key objectives:
- To review + ensure alignment of shipping instructions, clarifying any deviations/conflicts taking country regulations, export compliance, rate + routing information into consideration.
- To issue BAL specimen + release BAL B/L as per financial guidelines + working instructions.
- To timely + accurately submit carrier OBL instructions, VGM + security filings.
- To ensure departure confirmations (or deviations v. scheduled departure) are shared with the CCLs.
- To immediately escalate problems, operation disputes or discrepancies to more senior roles as relevant.
- To monitor the operational performance of carriers + other vendors, escalating/creating awareness if performance + commitments are not being delivered.
- To collaborate with CCLs through proactive provision of information, knowledge, solutions + alternatives to deliver customer satisfaction.
- Bachelor Degree majoring in International Business, Import-Export, Economics or relevant major.
- At least 1 year experience working in the same position.
- Basic knowledge about import / export process.
- Good at communication, time management and problem solving skills.
- Being careful, customer-oriented and detail-oriented.
- Good learner.
- Good command of English.
Our global logistics network, cutting-edge IT systems, in-house expertise and excellent customer service is proof of our dedication to be the market leader. These attributes have placed us at the forefront of our industry, and positioned us to continue increasing the scope of our customer solutions and services. Kuehne + Nagel gives employees the opportunity to learn and develop; to grow and perform to their fullest potential within a global work environment. We offer performance driven remuneration and total rewards and benefits.
Circle K tự hào giới thiệu rằng chúng tôi là chuỗi cửa hàng tiện lợi quốc tế đầu tiên tại Việt Nam, và cửa hàng đầu tiên được khai trương vào 20 tháng 12 năm 2008. Chúng tôi đã tổ chức Lễ Kỷ Niệm 10 năm hoạt động của Circle K tại Việt Nam trong năm 2018.
Circle K Việt Nam hiện đã có gần 400 cửa hàng tại các thành phố lớn như Hà Nội, Hạ Long, Hồ Chí Minh, Vũng Tàu, Cần Thơ và sẽ còn tiếp tục phát triển để đáp ứng nhu cầu của khách hàng ở khắp mọi nơi.
Chính sách bảo hiểm
- BHXH, Thưởng Lễ / Tết.
- Chính sách BHYT theo quy
Các hoạt động ngoại khóa
- Môi trường làm việc chuyên nghiệp, năng động, thân thiện
- Team building
- Thể thao
Lịch sử thành lập
- Circle K tự hào giới thiệu rằng chúng tôi là chuỗi cửa hàng tiện lợi quốc tế đầu tiên tại Việt Nam, và cửa hàng đầu tiên được khai trương vào 20 tháng 12 năm 2008. Chúng tôi đã tổ chức Lễ Kỷ Niệm 10 năm hoạt động của Circle K tại Việt Nam trong năm 2018.
Mission
-
Bắt đầu từ năm 1951 tại bang Texas, Mỹ, tới nay, Circle K đã trở thành một trong những thương hiệu cửa hàng tiện lợi uy tín rộng khắp, nổi tiếng trên toàn thế giới vì chất lượng sản phẩm và dịch vụ chăm sóc khách hàng tuyệt vời với hơn 15,000 cửa hàng.