Mô tả công việc
Front Office Operation
• Conduct daily briefings and ensure that all pertinent information is well received by team members
• Manage and supervise all tasks of his/her staff to ensure that highest quality service is delivered and department standards are met
• Review, analyze and suggest improvement of work flow and standards at the Front Desk
• Analyze rate variance report to ensure rooms revenue control, approve discounts and rebates
• Communicate with Front Office Manager on all matters regarding guest services & hotel operations
• Ensure documentation of all guest related issues using the logbook
• Sign media and supervise shift handover procedures
• Coordinate and communicate with other hotel departments as required regarding general administration and operations issues
• Provide management presence at all times by assisting with the handling of guests’ needs and complaints tactfully and efficiently
• Assist Guest Relations in greeting, rooming, and sending off guests
• Inspect front of house and back of house regularly for cleanliness and orderliness
• Ensure that front line staff complies with marketing techniques and maximizes sales
• Check billing instructions, monitor guest credit and act upon any discrepancies
• Coordinate full house situations and makes all necessary arrangements to handle overbooking and pledge relocates
• Ensures the Safety, Security and Loss Control policies and procedures are compiled with at the lobby and driveway. Handle and manage hotel emergencies.
• Conduct Night Audit Process for hotel
• Provide department orientation and training of the hotel service standards, procedures and programs
• Constantly monitor team members’ appearance, attitude and degree of professionalism
• Motivate and provides a work environment which brings out the best in team members
• Maintain complete knowledge of all food & beverage services, outlets and hotel services/features. Be knowledgeable of ALL enrollment, ALL Points
• Attend all briefings, meetings and trainings as assigned by management
• Report for duty on time wearing clean and complete uniform at all times
• Maintain a high standard of personal appearance and hygiene at all times
• Perform other reasonable duties assigned by the Management of the Hotel
Quyền lợi được hưởng
- Participating in Social insurance and Health insurance according to regulations. / Tham gia BHXH và BHYT theo quy định.
- Meal allowance / Phụ cấp cơm ca
- Housing allowance for empployees out of Binh Thuan Province/ Phụ cấp nhà ở cho nhân viên ngoại tỉnh Bình Thuận
- Standard working mode of Accor Corporation/ Chế độ làm việc theo tiêu chuẩn của tập đoàn Accor
Yêu cầu công việc
Knowledge and Experience
• Diploma in Tourism & Hospitality Management
• Minimum 3 years of relevant experience in a similar capacity
• Excellent reading, writing and oral proficiency in English language
• Ability to speak other languages and basic understanding of local languages will be an advantage
• Good working knowledge of MS Excel, Word, & PowerPoint
Competencies
• Strong leadership, interpersonal and training skills
• Good communication and customer contact skills
• Results and service oriented with an eye for details
• Ability to multi-task, work well in stressful & high-pressure situations
• A team player & builder
• A motivator & self-starter
• Well-presented and professionally groomed at all times
Yêu cầu hồ sơ
- CV/ Sơ yếu lý lịch
- Potrait Photo /Ảnh
- Certificates/ Bằng cấp, chứng chỉ
- Notaried ID Card/ Căn cước công dân photo công chứng
- Health check / Giấy khám sức khỏe
- Criminal Record / Lý Lịch Tư Pháp
CÔNG TY TNHH YKK VIỆT NAM dựa trên Công ty Nhật Bản được thành lập từ năm 1934. Chúng tôi là công ty hàng đầu về các sản phẩm ốc vít và sản phẩm kiến trúc được bán trên 70 quốc gia trên toàn thế giới. Là công ty thành viên của Tập đoàn, YKK Việt Nam được thành lập vào năm 1998, là Công ty Linh kiện thứ 10 tại Khu vực ASAO (Châu Á Nam Á & Châu Đại Dương). Với sự hỗ trợ của các khách hàng, đối tác kinh doanh và nhân viên quý giá, chúng tôi đã mở rộng hoạt động kinh doanh và tin rằng mình có thể đóng góp hơn nữa cho sự phát triển của ngành May mặc, Giày dép và Hành lý tại Việt Nam. Chúng tôi có 2 nhà máy tại huyện Nhon Trạch, tỉnh Đồng Nai và huyện Đồng Văn, tỉnh Hà Nam, trụ sở chính tại TP.HCM và hai chi nhánh tại Hà Nội và Phnom Penh.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Thể thao
- Hoạt động thiện nguyện
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- 1998: Công ty được thành lập
Mission
- Với sự hỗ trợ của các khách hàng, đối tác kinh doanh và nhân viên quý giá, chúng tôi đã mở rộng hoạt động kinh doanh và tin rằng mình có thể đóng góp hơn nữa cho sự phát triển của ngành May mặc, Giày dép và Hành lý tại Việt Nam. Chúng tôi có 2 nhà máy tại huyện Nhon Trạch, tỉnh Đồng Nai và huyện Đồng Văn, tỉnh Hà Nam, trụ sở chính tại TP.HCM và hai chi nhánh tại Hà Nội và Phnom Penh.
Review YKK
Công ty này phù hợp với các bạn chưa có kinh nghiệm muốn trao dồi thêm kiến thức cho bản thân và có 1 công việc ổn định.
Lương tầm trung bình, tăng lương theo A.B.C hàng năm từ 3% đến 5%, sếp đa số là người kỹ tính
Chế độ lương thưởng không như quảng cáo. Quy trình hệ thống thì cồng kềnh, không giải quyết được gì cả.