- Dynamic and innovative company|Competitive salary and compensation
The Client is a leading marketplace with a mission to impact millions of people's lives.
Job Description
- Work with the team to plan the company's annual marketing objectives and initiatives, which are in line with the directions from BOD
- Develop strategies for the Marketing department that support the company goals
- Prepare and manage monthly, quarterly and annual budgets for the Marketing department
- Set, monitor and report on team performance and propose timely action plans
- Ensure our brand message is strong and consistent across all channels and marketing efforts (like events, email campaigns, web pages and promotional material)
- Analyze user journeys, pain points, determine user personas, and keep track of competitor moves to propose meaningful business actions
- Identify opportunities to reach new market segments and expand market share
- Coordinate with Sales and Product in cross-functional projects to drive the business results
- Lead and inspire the marketing department to enhance both team performance and individual productivity
- Minimum 7 years of work in 360 marketing and at least 5 years of experience in people and P&L management.
- Proven track record of building and rolling out successful marketing strategies and campaigns.
- Profound knowledge of digital marketing, including SEO, SEM, social media, email marketing, and content marketing.
- Data-driven mindset with the ability to track, analyze, and interpret data.
- Excellent communication and interpersonal skills, with the ability to collaborate effectively across teams and influence key stakeholders.
- Self-driven, hands-on, and proactive with a strong sense of ownership and a passion for driving results.
- Ability to work in a fast-paced, dynamic environment and adapt to changing priorities.
- Prior experiences in tech platforms and the marketplace are highly preferred.
- Attractive salary package, extra allowances, free lunch, free parking
- Premium Healthcare Insurance
- Premium Annual Health Checks for employees
- Flexible working hours (Mon - Fri)
Quote job ref: JN-102024-6568077
Zema là HỆ THỐNG NAILS – HAIR – SPA có 100% vốn đầu tư từ nước ngoài, được thành lập với chi nhánh đầu tiên tại số 150 Phố Huế, Quận Hai Bà Trưng, Hà Nội vào năm 2018.
Ở thời điểm hiện tại và trong tương lai gần, Zema đã và đang tự tin trở thành một hệ thống Nails – Hair – Spa hàng đầu Việt Nam với tầm nhìn vượt trội, không ngừng đổi mới để mang đến cho thế hệ phụ nữ ngày càng trở nên xinh đẹp và tự tin.
Chúng tôi đã chứng tỏ được điều đó với con số doanh thu 500 TỶ, với 18 CHI NHÁNH trên khắp cả nước cùng 35.000 LƯỢT KHÁCH HÀNG mỗi tháng.
Chính sách bảo hiểm
- BHXH sau thời gian thử việc; Khám sức khỏe định kỳ.
Các hoạt động ngoại khóa
- Teambuilding, party.
- Du lịch hàng năm.
Lịch sử thành lập
- Ngày bắt đầu hoạt động: 07/12/2018
Mission
Tầm nhìn: Zema là chuỗi hệ thống tích hợp: NAILS – HAIR – SPA MANG TẦM QUỐC TẾ đem lại niềm tự hào cho dân tộc Việt Nam. Biến việc làm đẹp trở thành nét văn hóa hành xử mỗi ngày với vô vàn địa điểm thuận tiện. Mỗi phụ nữ chúng ta đều có 1 ZEMA gần nhà!
Sứ mệnh: Giúp phụ nữ Việt Nam đẹp toàn diện, để từ đó tự tin tỏa sáng với đam mê và xứng đáng là người PHỤ NỮ Á ĐÔNG SẮC – VÓC VẸN TOÀN, HẠNH PHÚC VIÊN MÃN. Đây cũng là kim chỉ nam trong mọi hoạt động mà chúng tôi hướng tới.
Review ZEMA
Lương KPI lúc đầu mình nghe cũng sợ nhưng chưa ai rớt quá 1 tháng vì có chị trưởng nhóm sẽ luôn hỗ trợ nếu ai rớt. Và mình hứa luôn là sau khi qua thử việc vào KPI lương thấp nhất là 15 triệu.
Ngoài lương, thưởng mỗi tháng có một nhân viên xuất sắc thưởng thêm 2 triệu. Công ty bao hai bữa trưa và tối cho nhân viên. Công ty thì trước nay vẫn luôn trả lương ngày 17-18 và không nợ lương nhân viên bao giờ.
Chế độ của công ty dành cho nhân viên siêu đỉnh: Lương cơ bản + KPI hoa hồng, tháng 16 -20 đỉnh điểm có 1 tháng tui 23 triệu, công ty còn tổ chức 1 cuộc thi chạy bộ.