Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
SUMMARY:
The Identity and Access Management Coordinator is responsible for managing user access rights and identities within the company by creating, modifying, and deactivating accounts. The coordinator ensures appropriate access levels are granted based on roles and responsibilities while adhering to security policies and compliance regulations working closely with various departments to maintain data integrity and user access control across systems
RESPONSIBILITIES AND DUTIES:
1.User Account Management:
- Provisioning and de-provisioning user accounts based on employee lifecycle events (hire, promotion, termination).
- Hire – verify from Dayforce title, site, role in Active Directory for initial software needs and SharePoint access.
- Promotion/Modifications – process access tickets for adding, modifying, removing access to all systems internally (SharePoint, mapped drives, e-Spider, RFQ’s) and externally (Covisint, Teamcenter, etc.)
- Termination – disable all access, suspend (delete in 30 days) Active Directory permissions. Work with Outlook administrators to share mailbox, set out of office notice, mail forwarding, etc. Update any internal SPI application workflows.
- Name/ID changes – manages name/ID changes and all associated application changes to match the new name/ID.
- Managing access levels and assigning roles to users based on their job functions.
- Reviewing and updating user access rights regularly to maintain compliance
- Performing access certification process to ensure users only have the necessary access.
2.System Administration:
- Order, track, and create purchase orders for any new software purchases managed through IT.
- Software license tracking for all IT managed applications (Microsoft User O365, Windows OS, Server OS, SQL, Visio, Project).
- Reclaims all software licenses from separated users to be applied to new application requests.
- Troubleshooting access issues and resolving user access requests.
3.Compliance and Auditing:
- Conducting regular access audits to identify potential security risks.
- Ensuring adherence to data privacy regulations and industry standards.
- Generating reports on user activity for compliance purposes.
4.Collaboration and Communication:
- Working with HR to manage employee data and access changes.
- Collaborating with application owners to define access requirements for new applications.
- Communicating Identity and Access Management policies and procedures to end users and stakeholders.
Yêu Cầu Công Việc
REQUIRED KNOWLEDGE, SKILLS AND ABILITIES:
- Working hour from 3PM to 11: 30 PM- 6 days a week (Monday to Saturday)
- Good English comminication is a must (working directly with American team)
- Strong understanding of Identity and Access Management concepts.
- Knowledge of security best practices and compliance regulations.
- Excellent analytical and problem-solving skills.
- Strong communication and collaboration skills to work with diverse teams. Associate Degree recommended and a minimum of two years’ experience in software licensing administration, or equivalent experience.
- Experience with Microsoft Active Directory, Microsoft Exchange Admin., Teams Admin, Azure, and FlexLM.
- Possess the ability to gather and analyze information and make decisions from a limited number of choices as demonstrated by a minimum score of 50 on the Wonderlic Select Assessment (traditional score of 20 on the cognitive portion) .
- Agreement to complete all post-hire required training.
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 24 - 55
- Lương: Cạnh tranh
Công ty TNHH Kỹ Nghệ Gỗ Hoa Nét ( Wanek Furniture., LTD., ) 100% vốn đầu tư của Mỹ, thuộc tập đoàn ASHLEY là công ty nội thất hàng đầu thế giới. Công ty chuyên may bọc nệm ghế Sofa bằng Da, Vải và Nội thất. Công ty đã bắt đầu hoạt động tại Việt Nam từ năm 8/ 2008.
Hiện tại, công ty đang có 3 nhà máy và 1 trung tâm phân phối hoạt động tại Bình Dương với hơn 9.000 nhân sự. Kế hoạch tăng số lượng nhân viên lên đến 10.000 trong thời gian tới.
Wanek Furniture được thành lập tại Việt Nam vào năm 2008, đến nay đã mở rộng ra 4 địa điểm tại tỉnh Bình Dương với hơn 7.000 nhân viên.
Nội thất Wanek không chỉ mang đến cho nhân viên cơ hội làm việc trong môi trường làm việc quốc tế và chuyên nghiệp mà còn mang đến cho nhân viên một con đường sự nghiệp lâu dài, ổn định với những phúc lợi hấp dẫn.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2008
Mission
Hãy thực hiện bước tiếp theo trong sự nghiệp của bạn với tư cách là thành viên của đội ngũ tài năng của chúng tôi, cam kết mang lại chất lượng vượt trội và khả năng giao hàng vượt trội.
Review Kỹ Nghệ Gỗ Hoa Nét - Wanek Furniture
Nơi thích hợp cho làm việc nhóm từ công nhân đến cấp quản lý.
Wanek furniture cty lừa đảo vô trách nhiệm.
Nơi làm việc năng động.