Company Description
CREASIA is a leading experiential marketing, field force, and technology solutions company based in Ho Chi Minh City. We provide data- and technology-driven services such as event management, activation, sampling & demo, merchandising, field sales, direct sales, and tech & data solutions to help brands and retailers drive consumer demand and increase sales. Our clientele includes global Fortune 500 companies and leading Vietnamese brands.
Role Description
This is a full-time Business Unit Manager role based in Ho Chi Minh City. The Business Unit Manager will be responsible for overseeing day-to-day operations, managing the business unit's performance, developing strategic plans, and ensuring the team meets targets and objectives. This is an on-site role that requires leadership and coordination with cross-functional teams.
Qualifications
- Experience in experiential marketing, field force management
- Strong leadership and strategic planning skills
- Excellent communication and interpersonal skills
- Ability to drive performance and meet business objectives
- Knowledge of data-driven marketing and sales techniques
- Experience working with global Fortune 500 clients is a plus
- Bachelor's degree in Business Administration, Marketing, or related field
Thành lập năm 1960, Dược phẩm Nam Hà tiền thân là Công ty hợp danh Ích Hoa Sinh. Trải qua quá trình xây dựng và phát triển, năm 2000, doanh nghiệp cổ phần hóa và chính thức đổi tên thành Công ty Cổ phần Dược phẩm Nam Hà.
Nhiều sản phẩm của Dược phẩm Nam Hà đã trở nên thân thuộc với tủ thuốc của người Việt như: Bổ phế Nam Hà, Coldi B, Viên sủi NAPHAR – MULTI PLUS, Dầu Ngải Diệp… và các sản phẩm cung cấp cho các chương trình Quốc gia như thuốc chống lao, thuốc tránh thai… Bên cạnh đó, công ty có hơn 100 sản phẩm thuốc tân dược, đông dược với nhiều dạng bào chế cùng hệ thống phân phối khắp cả nước.
Trong những năm tiếp theo, Dược Nam Hà tiếp tục giữ vị thế top đầu các công ty Dược Việt Nam, vững mạnh về tài chính, năng động và thân thiện trong môi trường làm việc. Đồng thời, công ty sẽ hoạch định chiến lược, đầu tư vào công nghệ để đưa đến người tiêu dùng các sản phẩm chất lượng hơn, tối ưu những giá trị cốt lõi mà hơn 60 năm qua Dược Nam Hà dày công xây dựng, phát triển, tạo sự khác biệt trên thị trường trong nước và quốc tế.