Các phòng ban đang tuyển dụng tại D1 Concepts

Hành chính
Tài chính - Kế toán
Lao động có tay nghề và sản xuất
Buôn bán/ Kinh doanh
Quản lý sản phẩm & dự án
Nghệ thuật - Thiết kế
Marketing/ Truyền thông
Dịch vụ khách hàng
Kỹ thuật
Du lịch, khách sạn
Công nghệ thông tin
Giáo dục
An ninh - Bảo vệ
Nghiên cứu và Khoa học
Dịch vụ bán lẻ và thực phẩm

Việc làm D1 Concepts

Cập nhật 05/12/2025 23:18
Tìm thấy 18 việc làm đang tuyển dụng
D1 Concepts Corporation
Business Unit Manager/ Operation Manager (F&B)
D1 Concepts 1.9★
11 đánh giá 155 việc làm 15 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Quản lý
Ngày đăng tuyển: 21/01/2025
Hạn nộp hồ sơ: 21/02/2025
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: Trên 2 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Đang cập nhật
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Mô tả công việc

Primary Objectives of Position

Communicate to the Team about company policy, operating standards in professional manner
Own full responsibility of Customer Satisfaction action plan about FOH of the brand.
Coach the FOH team under direction and method of senior leader to increase productivity functionally and effectively as standard operations.

Essential Functions

In depth comprehension of new SOP to guide and correct the team when implementing new behaviors.
Visit restaurant daily to evaluate the operations, talents and customers experience.
Support senior leader in term of company procedures to make new SOP FOH to be recognized officially in the system.
Follow up the action plan on recovery of service and make sure the status is done completely
Handle serious customer complaints (over authority of restaurant manager) occurred in store
Discuss and align with senior leader about the FOH SOP and execution plan.
Maintain the communication to the team and ensure the value of the brand is cascaded properly under the leadership of senior leader.
Report routine in active manner to senior leader about new implementation to ensure the proper system coaching will be executed.
Ensure enough FOH workforce in the restaurant with high productivity
Manage the operating standards, keep consistent quality of service among restaurants.

People Management

To report into and work closely with the Director of Operation on management progress.
To motivate and empower staff teams and volunteers to develop and achieve sales and contribution.
To actively engage in the recruitment and selection process with a focus on attracting, appointing and retaining good candidates.
To proactively manage and review the performance and progress of managers, set objectives and targets and liaise with the HR Department to develop individual training plans for the team. Liaise with HR when appropriate on performance matters.

Strategy and Communication

Is responsible for reporting weekly and monthly income figures and completing quarterly reports for the Director of Operationon a quarterly basis.
Is responsible for updating manpower status every quarter and to pass on the information to the HR Manager.
The manager will maintain good contact with Marketing Manager, including suggesting improvements of the promotion for the stores.

Corporate Behaviours
He / She will be expected to:

Consciously review mistakes and successes to improve performance Act as an ambassador for the Brand and maintain the highest professional standards at all times Use discretion and sensitivity and be aware of issues requiring total customer confidentiality Demonstrate a flexible approach to their work.
Demonstrate respect for others and value diversity Act responsibly in regards to the health and safety of the staffs and others Focus on the service user and customer, both internally and externally, at all times Make an active contribution to developing the service
Learn from, and share experience and knowledge Keep others informed of issues of importance and relevance
Work with the company’s aims and objectives, upholding its vision and mission.

In addition, the managers and supervisors will commit to:

Provide support, feedback and guidance to all team members.
Value and recognise ideas and the contribution of all team members.
Coach individuals and teams to perform to the best of their ability Delegate work to develop individuals in their roles and realise their potential performance.
Encourage their team to achieve work/personal life balance.

Yêu cầu công việc

- Experience working with a F&B chain is plus
- Fluent in English
- Other Specific Requirements: Excellent communication, listening, negotiation skills,…

Quyền lợi

Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-01-21 21:00:03

Khu vực
Hết hạn ứng tuyển
Báo cáo

Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
Số 11, Ngõ 84, Phố Ngọc Khánh, Phường Giảng Võ, Quận Ba Đình

D1 Concepts là nơi hội tụ niềm đam mê và sự sáng tạo trong ngành ẩm thực, sở hữu 3 thương hiệu đại diện cho các nền ẩm thực đa dạng và độc đáo trên thế giới như San Fu Lou - Quảng Đông, Sorae Sushi Sake & Lounge - Nhật Bản, Dì Mai - Việt Nam.

D1-Concepts được công nhận là một trong số ít các thương hiệu uy tín và được yêu chuộng nhất tại Việt Nam trong ngành F&B. Hoạt động với chức năng kinh doanh chính là phát triển hệ thống thực phẩm và dịch vụ ăn uống (F&B), chỉ trong vòng chưa đầy 6 năm, công ty đã sở hữu 4 thương hiệu ngành F&B, 18 cửa hàng với trung bình mỗi năm ra mắt 2 điểm kinh doanh mới và giới thiệu 1 dự án mới.

D1-Concepts là nơi hội tụ niềm đam mê và sự sáng tạo trong ngành ẩm thực, sở hữu 4 thương hiệu đại diện cho các nền ẩm thực đa dạng và độc đáo trên thế giới như San Fu Lou – Quảng Đông, SORAE – Nhật Bản, Dì Mai – Việt Nam, SENS – Pháp.
Với môi trường làm việc năng động và gần gũi cùng các chế độ phúc lợi và lương thưởng hấp dẫn. CAPELLA - D1 mang đến cho các ứng viên cơ hội được làm việc trong môi trường chuyên nghiệp cũng như thoải mái sáng tạo và phát triển bản thân trên con đường sự nghiệp của mình.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2012

Mission

  • Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành

Review D1 Concepts

1.9
11 review

27/11/2024
Nhân viên tại Hồ Chí Minh

Trải nghiệm đầy áp lực và thất vọng tại một công ty gia đình

27/10/2024
Nhân viên tại Hồ Chí Minh

Công ty bóc lột sức lao động

04/03/2025
Nhân viên phục vụ nhà hàng tại Hồ Chí Minh

Cái nhìn chung về môi trường củng như tổng quát sau mấy tháng trải nghiệm

Những nghề phổ biến tại D1 Concepts

Bạn làm việc tại D1 Concepts? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo D1 Concepts

D1 Concepts

Click để đánh giá
Nhắn tin Zalo