Mô tả Công việc
-
Greet and welcome guests in a pleasant and professional manner
-
Provide excellence guest service, while having the ability to predict and exceed the guest’s needs and expectations.
-
Acknowledge the guest immediately when they approach the host stand.
-
Knowledgeable of all the properties amenities and services, have the ability to make suggestions to promote the property.
-
Seat guests systematically to meet the needs of servers and business volumes.Maximize the use of the facility and staffing.
-
Seat guests and present a clean menu.May be required to pull chairs for guests and/or arrange (slide) tables together for large parties.
-
Perform all side work as assigned.
-
Monitor the line to ensure assist with the control and flow of traffic at the door.
-
Keep the work environment clean and organized, free of clutter.
-
Collect the menus and discard any that are tattered, torn or dirty.
-
Assure a smooth transition during shift change, remain on duty in position until a replacement is present.
-
Ensure tables are properly set to start each shift.
-
Pick up any debris on the floor.
-
As the guest departs the outlet, thank them for dining with you and extend a sincere invitation to dine with us again.
-
Handle guest complaints immediately, involve management when needed.
-
Keeps supervision informed on a timely basis of any undue variance from expected results.
-
Must be able to meet the attendance guidelines of the job and adhere to departmental and company policies.
-
Must have the ability to be productive for long periods of time.
Yêu Cầu Công Việc
-
Vocational School Certificate is required.
-
Must present a well-groomed appearance, sweet smile.
-
Ability to communicate fluently in the local language of the workplace both verbally and nonverbally.Fluency in English and Chinese is preferred.
-
Well organized, multitask, detail oriented, problem solving.
-
Office Microsoft knowledge required.
-
Strong memorization skills
-
Professional telephone etiquette skills.
-
Must have the computer skills to be proficient in the reservation system.
-
Must be able to stand for the entire work shift.
-
Outgoing and gregarious to initiate and engage guests in conversations.
-
Must be able to work with minimal supervision, handle a fast-paced, busy, and somewhat stressful environment, and work under pressure and meet deadlines with particular attention to detail.
-
Must have the ability to respond to handle difficult or stressful situations with tact and diplomacy.
Thông tin khác
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Elegance Hospitality Group (EHG) là tập đoàn sở hữu chuỗi khách sạn và Resort boutique có chất lượng và dịch vụ hàng đầu Việt Nam với những giải thưởng danh giá do trang TripAdvisor bình chọn.
Được thành lập vào đầu những năm 2000, khởi đầu từ một khách sạn nhỏ, EHG đã phát triển mạnh mẽ với hệ thống những khách sạn và Resort mang phong cách, dấu ấn riêng trải dọc khắp Việt Nam dưới thương hiệu La Siesta Hotels & Resorts.
Đầu năm 2017, Chúng tôi vô cùng tự hào khi Hanoi La Siesta Hotel & Spa vinh dự đứng trong top 8/25 khách sạn tốt nhất – Thế giới. Không những vậy, 02 khách sạn của hệ thống là Hanoi La Siesta Hotel & Spa và La Siesta Hoi An Resort & Spa (tiền thân là Essence Hoian Hotel & Spa) lần lượt cũng đứng thứ 1 và thứ 3 trong top 25 khách sạn tốt nhất – Việt Nam (do TripAdvisor bình chọn).
Năm 2018, một lần nữa, hệ thống EHG lại tiếp tục đặt dấu ấn tự hào cho ngành du lịch Việt Nam khi có đến 02 khách sạn lọt vào top 25 khách sạn tốt nhất – Thế giới (Đứng thứ 4 và thứ 10): Hanoi La Siesta Hotel & Spa và Hanoi La Siesta Trendy Hotel & Spa
https://www.tripadvisor.com/TravelersChoice-Hotels-cTop-g1
Ngoài những giải thưởng danh giá mang tầm vóc quốc tế, top 03 khách sạn tốt nhất – Việt Nam (trên tổng số top 24 khách sạn) do TripAdvisor bình chọn cũng đều thuộc về cả 03 khách sạn của EHG:
https://www.tripadvisor.com.vn/TravelersChoice-Hotels-cTop-g293921
Điều chúng tôi luôn tâm niệm là đào tạo ra một hệ thống khách sạn với chất lượng dịch vụ hoàn hảo, đạt chuẩn quốc tế nhằm phục vụ du khách, nhất là du khách nước ngoài đến thăm Việt Nam. Đồng thời qua đó góp phần quảng bá về hình ảnh một Việt Nam thân thiện và hiếu khách trong lòng du khách nước ngoài và trở thành một trong những niềm tự hào của ngành du lịch Việt Nam.
Để góp phần phát triển ngành du lịch Việt Nam và vươn xa lên tầm Quốc tế, ở EHG, chúng tôi luôn chào đón những đội ngũ nhân viên tài năng, nhiệt huyết, năng động và giàu đam mê.