Mô tả công việc
- This position has as key objectives the continuous improvement and operational implementation of the Guest Experience and online reputation of the hotel by monitoring daily experience performance and Guest feedback
- Assist the Front Office Manager in all aspects of the department and ensure service standards are followed
- Ensures our Accor Live Limitless members are recognized upon arrival, receiving a warm greeting and appropriate assistance.
Quyền lợi được hưởng
- Attractive local package
- Joining an iconic property in a historical site.
- Develop your talent trough learning programs by Accor Academy.
- Employee benefit card offering discounted rates in Accor Hotels worldwide.
Yêu cầu công việc
- Minimum 2 years' previous management experience in Front Office operations or similar role
- Excellent written and verbal communication, interpersonal and leadership skills
- Highly organized, results-oriented with the ability to be flexible and work well under pressure
- Must have the ability to handle a multitude of tasks and Guest requests
- Knowledge of Opera Property Management System an asset
Yêu cầu hồ sơ
- Apply on Hoteljob.vn
Aptech là tập đòan đào tạo công nghệ thông tin hàng đầu thế giới
Aptech là tập đòan đào tạo công nghệ thông tin hàng đầu thế giới. Tới nay, Aptech đã có hơn 27 năm kinh nghiệm trong lĩnh vực đào tạo CNTT với 6.8 triệu sinh viên tại 54 quốc gia trên thế giới. Năm 1993, Aptech trở thành công ty đào tạo và giáo dục CNTT đầu tiên được cấp chứng chỉ ISO 9001:2000 cho các dịch vụ hỗ trợ đào tạo. Với sự phát triển không ngừng của mình, Aptech đã vinh dự được trao tặng nhiều danh hiệu và giải thưởng:
· Năm 1997: Giải The Global Growth Company Award của Diễn đàn Kinh tế Thế giới.
· Cuối năm 2000: Tạp chí FORBES xếp trong danh sách Top 300 công ty có tốc độ tăng trưởng và hiệu quả hoạt động tốt nhất.
· Nhiều năm liên tiếp đạt danh hiệu Đơn vị đào tạo CNTT số 1 tại các nước có nền CNTT phát triển như Trung Quốc, Ấn Độ.