Mô tả công việc
+ Morning shift: [protected info]
+ Afternoon shift: 14:00 - 22:00
+ Night shift: 22:00 - 06:00
- Handle inquiries from international customers.
- Be responsible for troubleshooting by close cooperation and communication with Global Carrier.
- Take prompt actions following procedures if detected any issues on monitoring system.
- Analyse the data and report to the related parties.
- Monitor and maintain the service quality of international call, roaming and operation of equipment remotely.
- Any other customer support tasks.
Benefits
- Two months training program for newcomers
- Salary increases twice/year, bonus twice/year
- Shift allowance
- Overtime payment
- Light meal allowance
- Free Parking
- 14 Annual Leave days & 3 Sick Leave days, other special leave days
- Flexible working time window for pregnant employee
- Accident insurance 24/24
- Opportunities to participate in Company Trip, Parties, Sport Activities, etc.
- Self-improvement classes and other training activities
Working Location: Tầng 5, Tòa nhà QTSC 9, Đường số 3, Công viên phần mềm Quang Trung, P. Tân Chánh Hiệp, Q.12, TP.HCM
Yêu cầu công việc
- No experience required.
- Fluent in both written and spoken English.
- Attention to details, eager to learn, hard-working, careful.
- Ability to work under pressure, handle multi tasks.
Quyền lợi được hưởng
Salary Review twice a year, 14 leave days, 3 sick leave days
Chăm sóc sức khoẻ
Premium Heathcare Social insurance, health insurance, unemployment insurance as labor law stipulated
Cơ hội du lịch
Company trip, team building
Aptech là tập đòan đào tạo công nghệ thông tin hàng đầu thế giới
Aptech là tập đòan đào tạo công nghệ thông tin hàng đầu thế giới. Tới nay, Aptech đã có hơn 27 năm kinh nghiệm trong lĩnh vực đào tạo CNTT với 6.8 triệu sinh viên tại 54 quốc gia trên thế giới. Năm 1993, Aptech trở thành công ty đào tạo và giáo dục CNTT đầu tiên được cấp chứng chỉ ISO 9001:2000 cho các dịch vụ hỗ trợ đào tạo. Với sự phát triển không ngừng của mình, Aptech đã vinh dự được trao tặng nhiều danh hiệu và giải thưởng:
· Năm 1997: Giải The Global Growth Company Award của Diễn đàn Kinh tế Thế giới.
· Cuối năm 2000: Tạp chí FORBES xếp trong danh sách Top 300 công ty có tốc độ tăng trưởng và hiệu quả hoạt động tốt nhất.
· Nhiều năm liên tiếp đạt danh hiệu Đơn vị đào tạo CNTT số 1 tại các nước có nền CNTT phát triển như Trung Quốc, Ấn Độ.