Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
1. Develop and maintain business activities
- Coordinate with the Marketing department to develop programs of introduction service product and customer care.
- Make monthly, quarterly and annual business development plans.
- Implement and monitor business plans, ensuring the proposed plans are met.
- Participate in business activities (Austcham, Amcham,...) PR and promotion to develop business opportunities and company brand in the community
- Deploy search and connect new quality customer sources to exploit needs, advise and persuade customers to use service products.
2. Service provision contracts
- Negotiate, evaluate and arrange to sign business contracts with BOD and customers.
- Monitor deadlines for renewal or liquidation of contracts and/or addendums.
- Store, preserve and secure service contract information according to regulations.
3. Deploy the project after the customer signs the service contract
- Transfer related information to departments performing service operations according to the contract.
- Monitor preparation and implementation progress of relevant departments to coordinate and unify arising regulations.
4. Report results and results of business activities to the BOD on a monthly and summarize business activities annually. In case a problem is discovered, it is necessary to quickly notify the BOD for timely resolution.
5. Perform other tasks as requested by the BOD.
Yêu Cầu Công Việc
- Femal/Mal with < 55 years old
- Majored education level: graduate from university
- Working Experience: Experience in development customers
- Lanaguage Skills: English IELTS from 5.0 with good verbal skills
- Appearance: well presented, confident,
- Presentation skills, creative
- Computer Skills: Email, word, excel, powerpoint, photoshop…
- Skills: data analysis, creativity, problem solving, critical thinking, planning
- Abilities: understand customer needs, understand the sales process, lead, team work, adapt well, have knowledge of technology, always be willing to learn, have good communication and a sense of responsibility and can withstand pressure high at work.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 25 - 55
- Lương: 15 Tr - 20 Tr VND
Thành lập từ năm 2005, Golden Gate Restaurant Group là tập đoàn sở hữu hơn 20 chuỗi nhà hàng đa phong cách tại Việt Nam như bao gồm: Ashima, Kichi Kichi, Sumo Yakiniku, Vuvuzela, Gogi House, Daruma, iSushi, Phố ngon 37, K-Pub, Cowboy Jack's, Hutong, Yu Tang, Manwah,...Hiện tại GGRG đang sở hữu gần 400 nhà hàng tại Hà Nội, Hồ Chí Minh và các tỉnh thành trên cả nước.
Bắt đầu hoạt động kinh doanh dịch vụ ẩm thực từ 2005, hiện tại chúng tôi đã có gần 10.000 đối tác làm việc tại hơn 100 nhà hàng thuộc 20 mô hình tiên phong về dịch vụ ăn uống tại Việt Nam.
Chính sách bảo hiểm
- Chế độ Bảo hiểm đầy đủ (BHYT, BHXH, BHTN)
- Bảo hiểm sức khỏe & tai nạn PVI Premium
Các hoạt động ngoại khóa
- Hoạt động xã hội
- Dã ngoại, team building
- Chương trình giao lưu văn hóa của công ty,mở tiệc tùng, lễ hội
- Các cuộc thi năng khiếu
Lịch sử thành lập
- Thành lập từ năm 2005, Golden Gate Restaurant Group là tập đoàn sở hữu hơn 20 chuỗi nhà hàng đa phong cách tại Việt Nam
Mission
Trở thành nhà cung cấp và phân phối các sản phẩm với chất lượng tốt nhất và đem đến sự hài lòng cho khách hàng.
Review Golden Gate Restaurant Group
Nhưng nhìn chung thì vẫn khá là okela, nhà ăn rất ngon, văn phòng sạch đẹp rộng rãi, đồng nghiệp cũng khá là vui vẻ hoà đồng.(rv)
Môi trường ok lắm, Tập đoàn cũng lớn nên khá chuyên nghiệp. Lễ tết hầu hết có quà đem về (Fb)
Văn phòng thì chuyên nghiệp, trả lương đúng hạn. Nhiều hoạt động vui, nhất là phòng Marketing, quy trình công ty rất nhiều nên đôi khi rất áp lực (Fb)