Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Responsible for the completion of defined processes and procedures to deadline, ensuring accuracy, completeness, and compliance with relevant internal and external standards. Identifies anomalies as they arise and uses judgement based on rules and procedures to resolve. For complex issues, may escalate to senior team members.
1. You are required to:
• Involve online and telephone contact with external/internal customers within functional area and completing any related administration by due time.
• May be required to perform other duties as assigned
• Can be up to Activities at a country level
• Plans and organizes own work on hourly / daily basis
• Follows predefined procedures or processes
Yêu Cầu Công Việc
· Experience: One (1) year of experience in sales support, administrative roles or a similar position
· Education: Diploma or equivalent
· Clerical and Administrative skills
· Microsoft Office & PC Skills
· Planning & Organizing Skills;
· Interpersonal Skills;
· Team Working Skills;
· Written & Verbal Communication Skills in both Vietnamese and English
Benefits: Annual Leave, BHTN
Thông tin khác
- Bằng cấp: Trung cấp
- Độ tuổi: 22 - 30
- Lương: 8 Tr - 9 Tr VND
Chúng tôi là Grand Mercure Danang, một thành viên tự hào của AccorHotels, cung cấp một địa chỉ quốc tế cao cấp của sự khác biệt. Khách sạn này, nằm trên khung cảnh độc quyền của Đảo Xanh, ngay tại trung tâm thành phố Đà Nẵng, cung cấp 272 phòng được thiết kế đẹp mắt với ảnh sáng ban ngày tự nhiên và tầm nhìn toàn cảnh vịnh Đà Nẵng. Hãy cùng Grand Mercure Danang phát triển sự nghiệp của bạn nhé!