Mô tả Công việc JOB SUMMARY Dedicated to take care of Supply Chain Management (SCM) department assistance tasks Be the SCM Director's assistant KEY DUTIES AND RESPONSIBILITIES Working on daily administrative assistance, focusing on expats/foreign guests coming to Vietnam factories, as well as supporting with events, training, outing trips, and other beneficials for employees at the factories: - Assist/Support foreign visitors/guests/colleagues during business trips in Vietnam, - Update/control foreign guest's list to Vietnam, and Vietnamese staff's list go oversea for business trips, - Make travel arrangements, including booking flights, transportation, hotel and restaurant reservations, etc., - Check & follow up progress of work permit, visa, temporary residence card,... for expatriates, - Support arranging events (tour/dinner...) for foreign guests - Make payment/clearing expense, prepare monthly reports related to administration tasks, - Co-ordinate with Dept. on all activities of team building , people development, event, training, reporting - Be a translator/ interpreter for guests if needed, - Be able to contact/communicate with oversea related departments if needed, - Performs miscellaneous job-related functions as assigned.Yêu Cầu Công Việc Education College and above. Major in Business Administration, English, Chinese or other related subjects. Experience Minimum 3 years in similar positions Knowledge Be able to comfortably use both English and Chinese English: Verbal communication + Written Chinese: Verbal communication + Reading + Typing Functional Skills Proficiency in MS Office (MS Excel, MS Word and MS PowerPoint, Outlook) Other Abilities Excellent time management skill, have ability to prioritize work Strong organizational skills especially multi-tasking Attention to details and problem-solving skills Helpful and friendly demeanor Ability to stay calm under pressure Work at District 9 Saigon High-Tech Park (HCMC) from 2024. We provide car pick up from HCM, Binh Duong, Dong NaiLaptop Chế độ bảo hiểm Phụ cấp Xe đưa đón Đồng phục Chế độ thưởng Chăm sóc sức khỏe Đào tạo Tăng lương Công tác phí Nghỉ phép năm
Thành lập năm 2020, Công ty thời trang Hoàng Kim – đơn vị chuyên thiết kế và phát triển mặt hàng thời trang nữ luôn nỗ lực từng ngày để cho ra đời những sản phẩm thời trang tốt nhất với giá cả hợp lý nhất trên thị trường.
Chúng tôi tập trung vào phát triển nguồn nhân lực và nơi làm việc tích cực làm giá trị kinh doanh cốt lõi. Do đó, chúng tôi đầu tư đáng kể vào con người của mình để có đội ngũ nhân viên có năng lực, nhằm xây dựng một đội ngũ giỏi, luôn cập nhật xu hướng thời trang, cung cấp dịch vụ và sản phẩm tốt cho khách hàng.