Mô tả công việc
• Maintain good working relationships with local and international media
• Maintain current media lists: local and international travel, leisure, lifestyle, entertainment, business and food editors
• Execute media placements for hotel through news releases and personal contacts
• Develop business and leisure travel promotions; release to press and/or target audience
• Explore valuable media trades where appropriate
• Serve as hotel spokesperson, when appointed by General Manager, to make all official statements for hotel to media, especially during crisis situations
• Maintain photo/electronic library of hotel Executive Committee and all other aspects of hotel
• Maintain and update hotel’s website
• Submit stories/photos to media regularly. Monitor news coverage and circulate internally
• Maintain updated hotel press kit to include news releases, Executive Committee biographies & photos
• Establish PR & Communications programs that will benefit and support sales and F&B strategies and initiatives
• Assist Director of Sales and Marketing in developing and producing sales support materials for hotel (newsletters, brochures, mailers, promotion materials, in-room information, guides, etc.)
• Assist Director of Food and Beverage in the development and production of signage, menus, and other F&B collateral materials
• Contribute to employee newsletter, announcements and other printed materials published by the Talent & Culture department
• Monitor all printed materials to ensure adherence to corporate identity standards
• Arrange photography of VIP guests and maintain archives
• Coordinate all special events and promotions with the aim to maximize publicity
• Evaluate request for hotel donations of services/financial participation from civil, social and charitable organizations; respond to requests, coordinate reservations and preparation of gift certificates; Serve as hotel’s representative on major civic or community programs
Team Management
• Interview, select and recruit team members
• Identify and develop team members with potential
• Conduct performance review with the team
• Constantly monitor team members’ appearance, attitude and degree of professionalism
• Develop, conduct and maintain all staff training programs for team members, focusing on their development needs, providing them with new skills to meet the changing needs of the business
Quyền lợi được hưởng
- Joining large International Hotel Chain.
- Opportunities for career advancement, training and development.
- Opportunities to experience international hotel’s service standards & to grow interpersonal skills.
- 100% service charge earned during probation period.
- Accor employee benefits as per Hotel Policies.
- Work in team environment & experience multitasking to enhance skills for international hotel’s service standard.
Yêu cầu công việc
- Diploma in Tourism / Hospitality Management is preferred
- Minimum 2 - 3 years of relevant experience in a similar capacity
- English language is essential
- Strong leadership, interpersonal and customer service skills
- Strong team player and has the ability to trouble shoot
- Has a CAN-DO attitude.
Yêu cầu hồ sơ
Please send your résume of CV to Talent & Culture Department!
Tiền thân của HVNet Group là công ty TNHH HV Net được thành lập từ năm 2015 với hoạt động kinh doanh chính là khởi tạo và phát triển các thương hiệu dựa trên nền tảng internet đồng thời xây dựng hệ thống phân phối sản phẩm.
Là một công ty khởi nghiệp non trẻ nhưng nhờ sức mạnh của đội ngũ, tập hợp những con người có Tâm - Tín - Tài nên ngay trong năm đầu tiên, HV Net đã đạt được những thành tựu đáng kinh ngạc với mức tăng trưởng kinh doanh đột phá giúp công ty phát triển quy mô nhanh chóng.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Được tham gia các hoạt động Team-building thường xuyên do Công ty tổ chức
Lịch sử thành lập
- 2015 - Thành lập công ty và mở văn phòng ở 3 thành phố lớn TP.HCM, Hà Nội, Đà Nẵng
- 2016 - Xây dựng hệ thống chuỗi cửa hàng mỹ phẩm chính hãng Beauty Garden
- 2017 - Sáp nhập và phát triển Trung tâm đào tạo digital marketing Hoàng Nguyễn
- 2018 - Ra mắt công ty thành viên xuất bản & phát hành sách Rodbooks
- 2019 - Ra đời hệ thống chuỗi khách sạn HVNet Group với khách sạn đầu tiên Akoya
- 2019 - Mở rộng quy mô sang các nước khu vực: Lào, Campuchia
- 2021 - HVNet Group đã chinh phục thành công 4 nước lớn tại Đông Nam Á là Thái Lan, Philippines, Malaysia, Indonesia
Mission
Tầm nhìn: Với tư duy không ngừng nỗ lực và luôn đổi mới, sáng tạo để phát triển hệ sinh thái các sản phẩm & dịch vụ đạt tiêu chuẩn chất lượng cao, HVNet Group định hướng trở thành tập đoàn đa ngành, đa quốc gia nhằm đưa hàng Việt vươn ra thế giới.
Sứ mệnh: HVNet Group mong muốn góp phần nâng cao chất lượng cuộc sống của người Việt bằng chính những sản phẩm do người Việt làm ra và khát khao nâng tầm thương hiệu Việt trên trường quốc tế.
Review HVNET
Môi trường làm việc năng động, chuyên nghiệp, trẻ trung(rv)