Mô tả công việc
Coordinate with other teams to optimize product development plans.
Plan ASO and execute the plan for the Mobile App product.
Use analytics tracking tools: Google Analytics, Firebase, data, AppTweak, ... to analyze the market, and track app store rankings.
User acquisition on platforms such as Apple Search, Google Ads, Facebook Ads...
Monitor, synthesize, evaluate work results, and propose improvements.
Conduct research, optimize keywords, and use tools and methods to improve search rankings, and optimize Store_listing on the App Store (Apple) to increase conversion rates.
Yêu cầu công việc
Independent/teamwork mindset.
Understanding of ASO mobile app on the App Store (Apple)
Proficiency in ASO support tools, running ads such as Apple Search, Google Ads, Facebook Ads, Tiktok Ads
Knowledge of English is an advantage
Honest, proactive, and responsible in work attitude.
Experience at least 1 year in iOS Marketing,
Research and market analysis skills using specialized tools for the mobile app industry.
Quyền lợi
Flexible working regime and health care:
01 hour paid leave per day for women having children under 12 months
Minimum 14 paid leaves per annum for all employees after probation
Social insurance, health insurance, unemployment insurance and MIC care insurance
A flexitime allowance of 90- 180 minutes per month for employees
01- day remote work per month
Flexible timekeeping (from 8:00- 9:00 to 17:30- 18:30)
Transparent and fair benefits:
Bonus Policy: Public holidays (2/9, 30/4, 1/5, 1/1,...); Personal Performances; Excellent Team; Performance bonus in Token of the project;..
Work performance review 2 times/ year (in April and October)
13th- month salary
Saturday & Sunday OFF, Overtime pay is 150%, 200%, 300% as per labor law;
Men’s Day, Women’s Day, Children’s Day, Mid- Autumn Festival and other benefits under the provisions of the company
Dynamic environment and open culture:
Year- end party, sports day, yearly company trip and quarterly team building,...with a generous budget
Monthly allowance when joining clubs: Soccer, Swimming, Yoga, Music,...
Nice & modern working space with young, dynamic & friendly colleagues and free coffee, tea, drinks,...
Socialize with colleagues through monthly Happy Hour
Flat, open and sharing culture with friendly management team; outsourcing company with product mindset
Strong learning culture:
Working opportunities with technical gurus who built and operated world- class applications with millions of users.
Participate in workshops, seminars, tech talk,... with sharing from experts inside and outside the company
Account to log in to our online learning system, which contains thousands of valuable lectures (LMS)
Free training courses for technical and soft skills (presentation skills, communication skills, foreign language courses,...)
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-11-18 21:40:03
Tiền thân của HVNet Group là công ty TNHH HV Net được thành lập từ năm 2015 với hoạt động kinh doanh chính là khởi tạo và phát triển các thương hiệu dựa trên nền tảng internet đồng thời xây dựng hệ thống phân phối sản phẩm.
Là một công ty khởi nghiệp non trẻ nhưng nhờ sức mạnh của đội ngũ, tập hợp những con người có Tâm - Tín - Tài nên ngay trong năm đầu tiên, HV Net đã đạt được những thành tựu đáng kinh ngạc với mức tăng trưởng kinh doanh đột phá giúp công ty phát triển quy mô nhanh chóng.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Được tham gia các hoạt động Team-building thường xuyên do Công ty tổ chức
Lịch sử thành lập
- 2015 - Thành lập công ty và mở văn phòng ở 3 thành phố lớn TP.HCM, Hà Nội, Đà Nẵng
- 2016 - Xây dựng hệ thống chuỗi cửa hàng mỹ phẩm chính hãng Beauty Garden
- 2017 - Sáp nhập và phát triển Trung tâm đào tạo digital marketing Hoàng Nguyễn
- 2018 - Ra mắt công ty thành viên xuất bản & phát hành sách Rodbooks
- 2019 - Ra đời hệ thống chuỗi khách sạn HVNet Group với khách sạn đầu tiên Akoya
- 2019 - Mở rộng quy mô sang các nước khu vực: Lào, Campuchia
- 2021 - HVNet Group đã chinh phục thành công 4 nước lớn tại Đông Nam Á là Thái Lan, Philippines, Malaysia, Indonesia
Mission
Tầm nhìn: Với tư duy không ngừng nỗ lực và luôn đổi mới, sáng tạo để phát triển hệ sinh thái các sản phẩm & dịch vụ đạt tiêu chuẩn chất lượng cao, HVNet Group định hướng trở thành tập đoàn đa ngành, đa quốc gia nhằm đưa hàng Việt vươn ra thế giới.
Sứ mệnh: HVNet Group mong muốn góp phần nâng cao chất lượng cuộc sống của người Việt bằng chính những sản phẩm do người Việt làm ra và khát khao nâng tầm thương hiệu Việt trên trường quốc tế.
Review HVNET
Môi trường làm việc năng động, chuyên nghiệp, trẻ trung(rv)