Mô tả công việc
• Monitors front office personnel to ensure guests receiving prompt, cordial attention and personal recognition.
• Provide upscale guest service experiences for clients throughout their stay
• Ensure clients are properly greeted upon their arrival
• Monitor daily bookings and ensure assigned rooms are prepared prior to check-in
• Coordinate luggage collection and storage
• Oversee check-in and check-out procedures, including reservations and financial transactions
• Promptly address guests’ requests, like buggy request, in-room dining, spa booking, yoga and meditation booking…
• Actively listen to and resolve complaints
• Ensure special guests, like disabled people, elderly, children and VIPs, receive personalized services
• Coordinate and manage communication between guests and staff and follow up to ensure we resolve customer concerns
• Inform clients of our hotel services, tours and activities.
• Promote all hotel amenities, conveniences and programs offered
• Manage guest relations with other departments to ensure we comply with all standards and operating procedures
• Examine daily duties, assign tasks and check on progress
• Analyze customer feedback from hotel guestbook and online reviews and suggest ways to improve ratings
• Establish friendly relationships with regular hotel clients
• Providing reports to managers on the guest’s feedback and hotel facilities and activities.
• Assumes overall responsibility for maintaining standards to ensure furnishings facilities and equipment are clean, in good repair, and well maintained.
• Inspects frequently for cleanliness and orderliness, all the outlets, on a random basis, VIP rooms prior to arrival
• Schedules and regularly conducts routine inspections of areas.
• Maintains appropriate standards of conduct, dress, hygiene, uniforms, appearance, and posture of departmental employees
Quyền lợi được hưởng
- Nhiều cơ hội việc làm thăng tiến trong công việc
Yêu cầu công việc
• Proven work experience as a Guest Relations Manager, Hotel Manager or similar role
• Understanding of all hotel management best practices and relevant laws
• Proficiency in English; knowledge of other languages is a plus
• Customer service drive with outstanding communication and active listening skills
• Excellent problem-solving and multitasking skills
• Leadership skills along with the ability to motivate staff.
• Ability to work flexible hours (weekend, public holidays, overtime…)
• Strong sense of responsibility and a professional presentation
• BSc degree in Hospitality Management, Tourism, Business Administration or relevant field
Yêu cầu hồ sơ
Tái hiện một cuộc sống làng quê trong bối cảnh văn hóa chân thật và thiên nhiên tuyệt đẹp. Thiết lập một chuẩn mực cho du lịch tại Việt Nam và mang lại một trải nghiệm văn hóa đậm chất Việt đến cho du khách bốn phương tại Jiva Resort
Chào mừng đến với Jiva Hoa Lu Retreat !
Mở ra cánh cửa diệu kỳ để khám phá một thời vàng son của dân tộc, nơi cậu bé Đinh Bộ Lĩnh trở thành một trong những vị vua xuất sắc của lịch sử Việt Nam. Đặt chân đến nơi đây, bạn không đơn thuần chỉ là một vị khách ghé qua trong thoáng chốc. Hãy để chúng tôi cùng bạn khởi đầu hành trình tìm về một miền lịch sử oai hùng được ấp ôm giữa muôn trùng sông núi. Đắm chìm vào các câu chuyện, những áng văn thơ về cố đô Hoa Lư, hoà mình vào cuộc sống làng quê bình dị, và thưởng thức những đặc sản chuẩn vị Việt.