Mô tả công việc
DUTIES AND RESPONSIBILTIES
1. Managing the Guest Experience
• Intervene in any guest situation as needed to ensure guest satisfaction is achieved.
• Ensure smooth and efficient operations of the Club Lounge.
• Empower Guest Relations team members to provide excellent customer service.
• Provide immediate assistance to guests as requested.
• Serve as a leader in displaying outstanding hospitality skills.
• Set a positive example for guest relations.
• Respond to and handle guest problems and complaints.
• Ensure employees understand guests’ expectations and parameters.
• Interact with guests on a regular basis throughout the property to obtain feedback on quality of product, service levels and overall satisfaction.
• Participate in the development and implementation of corrective action plans to improve guest satisfaction.
• Record guest issues in the Glitch report and hand over to Duty Manager.
• Function as a Guest Relations Officer.
• Assist the Front Desk team in check-in and check-out to ensure smooth operations.
• Perform other tasks assigned by Guest Relations Manager and Upper Management.
2. Assisting Human Resources Activities
• Observe service behaviors of Guest Relations team members and provide feedback to individuals.
• Conduct training sessions on Guest Services and Job related skills.
• Provide coaching and counseling to all subordinates to ensure personal and professional development.
• Lead and motivate the team to achieve targets allocated.
• Celebrate successes and publicly recognizes the contributions of team members.
• Support Department Head with the Employee Performance Review Process.
3. Serving as a Manager on Duty when needed
• Observe Property operations and ensure the highest level of service is well maintained.
• Represent the Property Management in resolving any guests’ related situations.
• Participate in investigation of guest incidents when necessary.
• Handle the tracking of guest service issues.
• Understand and, if necessary, implement all emergency plans including accident, death, elevator, thefts, vicious crimes, bombs, fire, etc.
• Ensure property policies are administered fairly and consistently, disciplinary procedures and documentation are completed according to Standards (SOPs).
• Assist Duty Manager in making all related reports.
QUALIFICATIONS AND REQUIREMENTS
1. At least three years experience in a similar role in high volume hotels and/ or resorts.
2. Diploma in Hotel Management or related field, and Bachelor’s degree preferred.
3. Extensive knowledge of the Opera system and other Computer systems.
4. Excellent command of English and Vietnamese.
5. Ability to speak Korean/ Chinese/ Japanese as an advantage.
6. Excellent training and coaching skills.
7. Good management and leadership skills.
8. Ability to work shifts and under pressure.
Quyền lợi được hưởng
- 2 months of probation with full salary & service charge.
- Team building activities.
- Annual Summer Outing/Health checkup
- Accident insurance 24/24
- Attractive Medical package
- Uniform, Laundry service is provided by Hotel
- Delicious and nutritious meal at Hotel's Staff Cafeteria
- International working environment and friendly teammates.
- Other benefits according to Company's policy.
Yêu cầu công việc
1. At least 5 years’ experience as Assistant Chief Engineer in scalable four or five star hotels/ resorts.
2. Bachelor’s degree or higher in construction/ engineering or related discipline.
3. Proven record of successful experience in management, budgeting, goal setting and achieving, all aspects of the building services.
4. Ability to demonstrate, motivational, leadership skills, problem solving, planning and organizing, decision making, prioritizing, delegating training and developing and producing results.
5. Excellent command of English.
Yêu cầu hồ sơ
Tọa lạc tại vị trí lý tưởng tại số 13B Tông Đản - một trong những con phố cổ kính nhất Thủ đô. Grand Cititel Hanoi cách Nhà Hát Lớn, Hồ Hoàn Kiếm, Khu Phố Cổ chưa đầy 10 phút đi bộ; chỉ 45 phút lái xe đến sân bay và dễ dàng đến các khu kinh doanh ở trung tâm Hà Nội.
Khách sạn cung cấp 98 phòng nghỉ được thiết kế tinh tế theo phong cách sang trọng. Mỗi phòng đều mở ra một không gian sống đầy đủ tiện nghi và tiện nghi sang trọng.
Cùng với các tiện ích như nhà hàng Shii Kitchen phục vụ các món ăn Á-Âu,..., phòng tập thể dục với trang thiết bị hiện đại, quầy bar bida tại sảnh.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2017
Mission
- Với vị trí vô cùng đắc địa, dễ dàng kết nối đến các khu vực thuộc trung tâm Hà Nội, Grand Cititel Hanoi sở hữu 98 phòng nghỉ được thiết kế tinh tế, sang trọng. Mỗi căn phòng đều mở ra một không gian lưu trú đầy đủ các tiện nghi sang trọng.
- Cùng với các dịch vụ như nhà hàng Shii Kitchen phục vụ ẩm thực Á - Âu và .... (tên phòng chức năng ở tầng 10), phòng tập thể thao với trang thiết bị hiện đại, Lobby Bar mang phong cách trẻ trung, tiện ích giải trí như bàn bi-a, Grand Cititel Hanoi hứa hẹn mang tới cho du khách kì nghỉ tuyệt vời cùng những trải nghiệm lưu trú đáng nhớ giữa lòng Thủ đô.