Mô tả công việc
DUTIES AND RESPONSIBILTIES
1. To set tables, trays according to type of food ordered and the hotels service standards.
2. To perform opening and closing procedures established for the department.
3. To accurately record, pre-check and pick up all food and beverage orders.
4. To check in with guests to ensure satisfaction with each food course and/or beverages.
5. Responsible for cleaning and removing the trolleys/trays from guest rooms and corridor.
6. To serve guests their food and beverage in prompt, courteous manner as per the standard sequence of service.
7. To present a physical and accurate bill to guests and complete the payment process.
8. To be able to immediately monitor guest comments and pass on to the Superior, and be pro- active in solving problems whenever possible.
9. To report guest complaints immediately to the supervisors and ensure follow up is performed with the guest.
10. To complete closing duties, including restocking items, turning off lights, etc.
11. To maintain cleanliness of work areas, chinaware, glassware, etc., throughout the day.
12. To report cleanliness and maintenance issues to the immediate supervisor.
13. To assist in carrying out scheduled inventories of products and operating equipment.
14. To ensure a minimum wastage and breakage.
15. To ensure effective communication between Kitchen, Order taker and service team members.
16. To monitor operating supplies, equipment and reduce spoilage and wastage successfully.
17. To ensure a very good relationship between the Operations floor, the Kitchen & Front of the House.
18. To assist in carrying out scheduled inventories of products and operating equipment.
19. To perform any other assigned reasonable duties and responsibilities as assigned or as requested by the Supervisor or Manager.
Quyền lợi được hưởng
- 2 months of probation with full salary & service charge.
- Team building activities.
- Annual Summer Outing/Health checkup
- Accident insurance 24/24
- Attractive Medical package
- Uniform, Laundry service is provided by Hotel
- Delicious and nutritious meal at Hotel's Staff Cafeteria
- International working environment and friendly teammates.
- Other benefits according to Company's policy.
Yêu cầu công việc
QUALIFICATIONS AND REQUIREMENTS
1. One to two years’ experience in a similar role in upscale hotels
2. Diploma in Hotel Management, Food & Beverage, or in a related field.
3. Good command of English and Vietnamese, especially oral English
4. Ability to speak a third language as an advantage.
5. Good teamwork, complaint resolution skills.
6. Good knowledgeable of a Point of Sale system, other order taking systems or hand held devices, inventory software etc.
7. Passion for service excellence.
8. Warmth and graciousness with the ability to function in a busy environment and create stellar guest experiences and flexible availability to work various shifts and weekends.
Yêu cầu hồ sơ
Tọa lạc tại vị trí lý tưởng tại số 13B Tông Đản - một trong những con phố cổ kính nhất Thủ đô. Grand Cititel Hanoi cách Nhà Hát Lớn, Hồ Hoàn Kiếm, Khu Phố Cổ chưa đầy 10 phút đi bộ; chỉ 45 phút lái xe đến sân bay và dễ dàng đến các khu kinh doanh ở trung tâm Hà Nội.
Khách sạn cung cấp 98 phòng nghỉ được thiết kế tinh tế theo phong cách sang trọng. Mỗi phòng đều mở ra một không gian sống đầy đủ tiện nghi và tiện nghi sang trọng.
Cùng với các tiện ích như nhà hàng Shii Kitchen phục vụ các món ăn Á-Âu,..., phòng tập thể dục với trang thiết bị hiện đại, quầy bar bida tại sảnh.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2017
Mission
- Với vị trí vô cùng đắc địa, dễ dàng kết nối đến các khu vực thuộc trung tâm Hà Nội, Grand Cititel Hanoi sở hữu 98 phòng nghỉ được thiết kế tinh tế, sang trọng. Mỗi căn phòng đều mở ra một không gian lưu trú đầy đủ các tiện nghi sang trọng.
- Cùng với các dịch vụ như nhà hàng Shii Kitchen phục vụ ẩm thực Á - Âu và .... (tên phòng chức năng ở tầng 10), phòng tập thể thao với trang thiết bị hiện đại, Lobby Bar mang phong cách trẻ trung, tiện ích giải trí như bàn bi-a, Grand Cititel Hanoi hứa hẹn mang tới cho du khách kì nghỉ tuyệt vời cùng những trải nghiệm lưu trú đáng nhớ giữa lòng Thủ đô.