Mô tả công việc
DUTIES AND RESPONSIBILTIES
1. Comply with the hotel’s policies and procedures.
2. Be well-versed with the facilities and services offered by the hotel.
3. Master the room product in term of rates, layout and physical attributes, breakdown/ configuration, benefits and amenities etc. for better up-selling.
4. Be well-versed in all reservations handling process, proficient in operating the reservations system and equipment.
5. Provide prompt, courteous and efficient service at all times. Answer the phones with “three rings” and according to hotel telephone etiquette.
6. Keep the level of abandoned calls to the minimum at all times to increase sales opportunities.
7. Upsell whenever possible to maximize on occupancy and revenue levels.
8. Ensure all reservations are entered and updated accurately and promptly.
9. Be aware of critical/ high demand status/ need period to maximize sales opportunities.
10. Alert the Reservation Manager/ Supervisors of any demand trends noticed and sudden change in occupancy levels.
11. Advise the Reservation Manager/ Supervisors of any deviations in rate applications or reservation arrangements/ challenges/ complaints etc.
12. Fully understand market segmentation to accurately qualify/ track reservations to ensure 100% accuracy in marketing/ production reports generated.
13. Handle incoming reservation requests (in forms of email or fax correspondence according to the hotel’s standard (respond within 24 hours).
14. Adhere to hotel’s credit policies to effectively handle and process billing requirements.
15. Maintain accurate and updated filing systems of all correspondence.
16. Cross sell hotel’s Food & Beverage outlets and other revenue generating areas.
17. Perform any other duties and responsibilities as delegated by Reservations Manager/Supervisors.
Quyền lợi được hưởng
- 2 months of probation with full salary & service charge.
- Team building activities.
- Annual Summer Outing/Health checkup
- Accident insurance 24/24
- Attractive Medical package
- Uniform, Laundry service is provided by Hotel
- Delicious and nutritious meal at Hotel's Staff Cafeteria
- International working environment and friendly teammates.
- Other benefits according to Company's policy.
Yêu cầu công việc
QUALIFICATIONS AND REQUIREMENTS
1. At least one year experience in the sales and reservations or related professional area in a upscale hotel and resort.
2. Diploma in Business Administration, Hotel and Restaurant Management, or related major.
3. Experience with Opera or other similar Property Management Systems.
4. Good command of English and Vietnamese.
5. Excellent communication skills and ability to build effective long-term relationships.
6. Keen eye for detail and accurate management of customer data.
Yêu cầu hồ sơ
Tọa lạc tại vị trí lý tưởng tại số 13B Tông Đản - một trong những con phố cổ kính nhất Thủ đô. Grand Cititel Hanoi cách Nhà Hát Lớn, Hồ Hoàn Kiếm, Khu Phố Cổ chưa đầy 10 phút đi bộ; chỉ 45 phút lái xe đến sân bay và dễ dàng đến các khu kinh doanh ở trung tâm Hà Nội.
Khách sạn cung cấp 98 phòng nghỉ được thiết kế tinh tế theo phong cách sang trọng. Mỗi phòng đều mở ra một không gian sống đầy đủ tiện nghi và tiện nghi sang trọng.
Cùng với các tiện ích như nhà hàng Shii Kitchen phục vụ các món ăn Á-Âu,..., phòng tập thể dục với trang thiết bị hiện đại, quầy bar bida tại sảnh.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2017
Mission
- Với vị trí vô cùng đắc địa, dễ dàng kết nối đến các khu vực thuộc trung tâm Hà Nội, Grand Cititel Hanoi sở hữu 98 phòng nghỉ được thiết kế tinh tế, sang trọng. Mỗi căn phòng đều mở ra một không gian lưu trú đầy đủ các tiện nghi sang trọng.
- Cùng với các dịch vụ như nhà hàng Shii Kitchen phục vụ ẩm thực Á - Âu và .... (tên phòng chức năng ở tầng 10), phòng tập thể thao với trang thiết bị hiện đại, Lobby Bar mang phong cách trẻ trung, tiện ích giải trí như bàn bi-a, Grand Cititel Hanoi hứa hẹn mang tới cho du khách kì nghỉ tuyệt vời cùng những trải nghiệm lưu trú đáng nhớ giữa lòng Thủ đô.