Việc làm Khách Sạn Mường Thanh

Cập nhật 12/12/2024 13:21
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Khách Sạn Mường Thanh Luxury Bắc Ninh - Công Ty Cổ phần Tập Đoàn Mường Thanh
[Melia Vinpearl Danang Riverfront] Giám Sát Trải Nghiệm Khách Hàng / Guest Experience Supervisor
Khách Sạn Mường Thanh 3.0★
1 đánh giá 142 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ: 08/01/2025
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc

Mô tả công việc

 Monitor the optimal implementation of the attributes, standards and manuals that apply in their department, as well as ensure compliance in other areas.
 Ensure the customer experience, personalizing their stay, anticipating their needs and exceeding their expectations.
 Supervise the correct use of the different customer experience management tools, as well as the Voice of the Customer results, ensuring compliance with the objectives set and supporting the supervision of improvement plans if necessary.
 Monitor the correct implementation of the digital experience of customers during their stay, according to the global strategy.
 Manage customer incidents, following the established protocols.
 Coordinate and supervise the optimal compliance of Hotel Sensory Architecture, in terms of lighting, decoration, aroma and background music, ensuring compliance in the different areas.
 Place material orders, following the marked product guidelines, for the best optimisation of economic resources, ensuring optimal control of their department's inventories.
 Supervise the proper implementation of the Experience and/or Event Programme as applicable.
 Monitor compliance with the Entertainment programme as applicable.
 Supervise the Guest Service Line team (if applicable), ensuring they efficiently meet the standards and services established for the department to achieve ultimate customer satisfaction.
 Supervise the Guest Services / Concierge / Butler / Destination Concierge team (if applicable), ensuring that the standards and services established for the department are efficiently met to achieve ultimate customer satisfaction.

Yêu cầu công việc

- Good English
- 1 years in a similar position in the hospitality industry or at least 1 year of experience in the Guest Experience department and QCI(Quality & Continuous Improvement)

Quyền lợi được hưởng

Attractive salary and benefits package.
Insurance: In addition to health insurance, social insurance, and unemployment insurance according to the Labor Law, employees are entitled to participate in the health insurance package under the Group regime.
13th month salary, and holidays.
Khu vực
Báo cáo

Khách Sạn Mường Thanh Luxury Bắc Ninh - Công Ty Cổ phần Tập Đoàn Mường Thanh
Khách Sạn Mường Thanh Xem trang công ty
Quy mô:
1.000 - 5.000 nhân viên
Địa điểm:

Tập đoàn Mường Thanh đã phát triển bền vững thành Tập đoàn kinh tế tổng hợp đa ngành hoạt động trên các lĩnh vực Đầu tư- Xây dựng- Du lịch giải trí và hiện nay Tập đoàn mở rộng sang các lĩnh vực Đào tạo, Y tế, trở thành một Tập đoàn lớn mạnh với hơn 50 khách sạn và dự án khách sạn, tạo việc làm và đời sống ổn định cho hơn 8000 lao động, hàng năm đóng góp hàng ngàn tỷ đồng cho ngân sách nhà nước. Tập đoàn Mường Thanh đã làm tốt công tác xã hội, giành một ngân quỹ rất lớn hàng chục tỷ đồng cho công tác xóa đói giảm nghèo, phát triển dân trí, phát triển tài năng cho đất nước, góp phần giải quyết việc làm, phát triển kinh tế xã hội cho đất nước và thủ đô Hà Nội.


Review Khách Sạn Mường Thanh

3.0
1 review

11/10/2024
Quản lý tại Bắc Ninh

Cơ hội thăng tiến tốt, học hỏi được kinh nghiệm, phối hợp giữa các bộ phận tốt (ID)

Những nghề phổ biến tại Khách Sạn Mường Thanh

Bạn làm việc tại Khách Sạn Mường Thanh? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Khách Sạn Mường Thanh

Khách Sạn Mường Thanh

Click để đánh giá