Our client is Japanese real estate developer company. This position is Assistant to Manager, based in Hanoi
Job Responsibilities
- Conduct due diligence for new investment projects.
- Participate in meetings and discussions for ongoing projects, and handle internal and external arrangements for organizational decision-making.
- Coordinate project site inspections.
- Perform any other tasks assigned by the branch manager.
- Share the requirements and qualities needed to carry out the position, starting with mandatory skills followed by advantageous skills.
- University Graduation (Bachelor Degree or above).
- Good command in English, particularly in writing & speaking (Equivalent to TOEIC of 850, IELTS 6.5 or above).
- Adhere to international compliance standards.
- Proficiency in office computer applications, especially Excel.
- Finance / Accounting degree.
- Experience in finance or accounting in previous roles is preferable.
- Conduct investment financial analysis, including creating financial models (Cash flow / P&L).
- Demonstrate effective communication skills and a respectful attitude towards all colleagues and partners. Strictly follow instructions and adapt flexibly to align with company policies and direction.
“Melia Vinpearl” là sự hợp tác giữa tập đoàn khách sạn hàng đầu Tây Ban Nha Meliá Hotels International và thương hiệu du lịch nghỉ dưỡng và giải trí bậc nhất Việt Nam Vinpearl, hướng đến mục tiêu trở thành một trong những thương hiệu khách sạn quốc tế hàng đầu tại Việt Nam.
“Melia Vinpearl” hiện nay có tổng cộng 12 khách sạn và khu nghỉ dưỡng đang hoạt động của Vinpearl trải dài từ Hải Phòng đến Tây Ninh. Việc hợp tác cùng Tập đoàn khách sạn Meliá nằm trong định hướng chiến lược nâng tầm và quốc tế hóa thương hiệu Vinpearl trong lĩnh vực khách sạn - nghỉ dưỡng. Sự kết hợp này hứa hẹn sẽ mang lại trải nghiệm đa dạng cho du khách trong và ngoài nước khi vừa được tận hưởng hệ sinh thái “all in one” (tất cả trong một) độc đáo của Vinpearl với phong cách bản địa, vừa trải nghiệm tiêu chuẩn dịch vụ toàn cầu của thương hiệu khách sạn quốc tế.