Company Description
CREASIA is a leading experiential marketing, field force, and technology solutions company based in Ho Chi Minh City. We provide data- and technology-driven services such as event management, activation, sampling & demo, merchandising, field sales, direct sales, and tech & data solutions to help brands and retailers drive consumer demand and increase sales. Our clientele includes global Fortune 500 companies and leading Vietnamese brands.
Role Description
This is a full-time Business Unit Manager role based in Ho Chi Minh City. The Business Unit Manager will be responsible for overseeing day-to-day operations, managing the business unit's performance, developing strategic plans, and ensuring the team meets targets and objectives. This is an on-site role that requires leadership and coordination with cross-functional teams.
Qualifications
- Experience in experiential marketing, field force management
- Strong leadership and strategic planning skills
- Excellent communication and interpersonal skills
- Ability to drive performance and meet business objectives
- Knowledge of data-driven marketing and sales techniques
- Experience working with global Fortune 500 clients is a plus
- Bachelor's degree in Business Administration, Marketing, or related field
“Melia Vinpearl” là sự hợp tác giữa tập đoàn khách sạn hàng đầu Tây Ban Nha Meliá Hotels International và thương hiệu du lịch nghỉ dưỡng và giải trí bậc nhất Việt Nam Vinpearl, hướng đến mục tiêu trở thành một trong những thương hiệu khách sạn quốc tế hàng đầu tại Việt Nam.
“Melia Vinpearl” hiện nay có tổng cộng 12 khách sạn và khu nghỉ dưỡng đang hoạt động của Vinpearl trải dài từ Hải Phòng đến Tây Ninh. Việc hợp tác cùng Tập đoàn khách sạn Meliá nằm trong định hướng chiến lược nâng tầm và quốc tế hóa thương hiệu Vinpearl trong lĩnh vực khách sạn - nghỉ dưỡng. Sự kết hợp này hứa hẹn sẽ mang lại trải nghiệm đa dạng cho du khách trong và ngoài nước khi vừa được tận hưởng hệ sinh thái “all in one” (tất cả trong một) độc đáo của Vinpearl với phong cách bản địa, vừa trải nghiệm tiêu chuẩn dịch vụ toàn cầu của thương hiệu khách sạn quốc tế.