Mô tả công việc
Analyze data and processes to identify areas for improvement and efficiency.
Prepare and present reports and findings to management.
Provide first/second level contact and problem resolution for customer issues
Participate in meetings, workshops, and brainstorming sessions to drive innovation.
Conduct research and market analysis to support decision- making.
Work with Vendors, Stakeholder to remediate complex issues as needed.
Conduct UAT and training.
Maintain ticket updates for all reported incidents.
Provide timely communication on issue status and resolution.
Collaborate with stakeholders to gather and document business requirements.
Yêu cầu công việc
Fluent in English, both written and spoken
Excellent communication relationship- building and internal customer service skills.
Ability to work collaboratively in a team and communicate effectively with stakeholders.
Bachelor’s Degree or equivalent in Computer Science or related field.
Proven ability to multi- task, effectively determine priorities and meet SLA’s.
Proven analytical, troubleshooting and problem- solving skills.
Detail- oriented with a focus on accuracy and quality.
Basic understanding of business analysis concepts and methodologies.
Adaptable and flexible in a fast- changing industry and work environment.
Excellent analytical and problem- solving abilities.
At least 2++ years of experience.
Quyền lợi
Sponsor and encourage staff to study courses by covering tuition fee, such as Udemy, Coursera.
Evaluate salary annually.
Join a global team and work directly with many talents around the world.
13 months’ salary per year.
Working & growing with a passionate, young, and talented team.
Premium Health Insurance TECHVIFY Care.
Salary: Up to 30.000.000 VND (Gross)
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-11-28 01:35:02
Công ty cổ phần Tập đoàn Nagakawa – Tiền thân là Công ty liên doanh Nagakawa Việt Nam, thành lập năm 2002 tại Tỉnh Vĩnh Phúc. Tháng 7 năm 2002 công ty đã đầu tư máy móc trang thiết bị để sản xuất máy điều hoà ở trong nước. Tổng số vốn đầu tư là 100 tỷ đồng. Ngày 21/3/2007, công ty đã chuyển đổi thành Công ty cổ phần Nagakawa Việt Nam. Đến tháng 9 năm 2009, Nagakawa Việt Nam chính thức niêm yết trên sàn giao dịch chứng khoán Hà Nội với mã chứng khoán là NAG. Đây là một bước tiến tiếp nối thành công của Nagakawa Việt Nam.
Chiến lược phát triển
- Lấy khách hàng làm trung tâm
- Sản phẩm an tâm toàn diện
- Giá trị cộng đồng và trách nhiệm xã hội
Thành tích nổi bật
- Hơn 20 năm vì người tiêu dùng Việt, Tập đoàn Nagakawa được trao tặng hàng loạt các giải thưởng và danh hiệu danh giá. Đây là những thành tựu ghi nhận sự nỗ lực bền bỉ cùng sự dẫn dắt của đội ngũ lãnh đạo.
Review Nagakawa Group
Đồng nghiệp thân thiện, vui vẻ, hỗ trợ nhiều tình, nhiều hoạt động phong trào (rv)
Môi trường làm việc tốt, cán bộ nhân viên hòa đồng (rv)
công ty ấn tượng, đẹp, quy trình phỏng vấn, take care nhiệt tình chuyên nghiệp (rv)