Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
SUMMARY:
The Identity and Access Management Coordinator is responsible for managing user access rights and identities within the company by creating, modifying, and deactivating accounts. The coordinator ensures appropriate access levels are granted based on roles and responsibilities while adhering to security policies and compliance regulations working closely with various departments to maintain data integrity and user access control across systems
RESPONSIBILITIES AND DUTIES:
1.User Account Management:
- Provisioning and de-provisioning user accounts based on employee lifecycle events (hire, promotion, termination).
- Hire – verify from Dayforce title, site, role in Active Directory for initial software needs and SharePoint access.
- Promotion/Modifications – process access tickets for adding, modifying, removing access to all systems internally (SharePoint, mapped drives, e-Spider, RFQ’s) and externally (Covisint, Teamcenter, etc.)
- Termination – disable all access, suspend (delete in 30 days) Active Directory permissions. Work with Outlook administrators to share mailbox, set out of office notice, mail forwarding, etc. Update any internal SPI application workflows.
- Name/ID changes – manages name/ID changes and all associated application changes to match the new name/ID.
- Managing access levels and assigning roles to users based on their job functions.
- Reviewing and updating user access rights regularly to maintain compliance
- Performing access certification process to ensure users only have the necessary access.
2.System Administration:
- Order, track, and create purchase orders for any new software purchases managed through IT.
- Software license tracking for all IT managed applications (Microsoft User O365, Windows OS, Server OS, SQL, Visio, Project).
- Reclaims all software licenses from separated users to be applied to new application requests.
- Troubleshooting access issues and resolving user access requests.
3.Compliance and Auditing:
- Conducting regular access audits to identify potential security risks.
- Ensuring adherence to data privacy regulations and industry standards.
- Generating reports on user activity for compliance purposes.
4.Collaboration and Communication:
- Working with HR to manage employee data and access changes.
- Collaborating with application owners to define access requirements for new applications.
- Communicating Identity and Access Management policies and procedures to end users and stakeholders.
Yêu Cầu Công Việc
REQUIRED KNOWLEDGE, SKILLS AND ABILITIES:
- Working hour from 3PM to 11: 30 PM- 6 days a week (Monday to Saturday)
- Good English comminication is a must (working directly with American team)
- Strong understanding of Identity and Access Management concepts.
- Knowledge of security best practices and compliance regulations.
- Excellent analytical and problem-solving skills.
- Strong communication and collaboration skills to work with diverse teams. Associate Degree recommended and a minimum of two years’ experience in software licensing administration, or equivalent experience.
- Experience with Microsoft Active Directory, Microsoft Exchange Admin., Teams Admin, Azure, and FlexLM.
- Possess the ability to gather and analyze information and make decisions from a limited number of choices as demonstrated by a minimum score of 50 on the Wonderlic Select Assessment (traditional score of 20 on the cognitive portion) .
- Agreement to complete all post-hire required training.
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 24 - 55
- Lương: Cạnh tranh
Được thành lập từ năm 1991 cho đến nay, NANOCO GROUP tự tin có thể đáp ứng tốt mọi nhu cầu của Quý khách hàng về ngành hàng thiết bị điện, đèn chiếu sáng, điện gia dụng. Trải qua nhiều thử thách và liên tục gặt hái các thành công to lớn trong nhiều năm liền, Công ty đã để lại dấu ấn khó phai trong trái tim của toàn thể cán bộ công nhân viên - đại gia đình Nanoco, đồng thời có thể tự hào và khẳng định vị thế là nhà phân phối Thiết bị điện, đèn chiếu sáng, điện gia dụng hiện đại hàng đầu tại Việt Nam.
Mạng lưới hoạt động kinh doanh
Mạng lưới hoạt động của Công ty rộng khắp cả nước, trải dài từ Bắc vào Nam. Hoạt động ở tất cả Quận, Huyện, Tỉnh và Thành phố trong cả nước.
Lĩnh vực hoạt động
- Sản xuất, kinh doanh, phân phối thiết bị điện, đèn chiếu sáng, điện gia dụng, nội thất cao cấp
- Vận tải hàng hóa bằng đường bộ
- Kho bãi và lưu giữ hàng hóa
- Và các lĩnh vực hoạt động khác.
Review NANOCO GROUP
Cty chỉ phù hợp cho người trình độ thấp, làm lâu năm đươc đề cử lên từ từ (RV)
Lãnh đạo công ty còn non trẻ, thiếu kinh nghiệm thực tế, không chịu nhìn nhận thực tế. (rw)