Việc làm Sol Kitchen & Bar

Cập nhật 27/10/2024 19:55
Tìm thấy 4 việc làm đang tuyển dụng
Nhà Hàng Sol kitchen & bar
Marketing IMC Executive (Planner)
Sol Kitchen & Bar
49 việc làm 4 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 22/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 18/02/2025
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 2 - 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành

I. BRAND COMMUNICATION PLANNING (70%)

1. Develop brand communication campaigns for the assigned brand, including communication through in-house systems and outsourced systems. Implement across various platforms including:

  - Offline: OOH, Events...

  - Online: Social Media, Advertising, E-Commerce...

  Execute specific ATL - BTL phases with a detailed daily timeline of the campaign, ensuring clear communication objectives.

  Ensure the following elements:

  - Message

  - Guidelines, Brand ID - Business Objectives

  - Timing

  - Platform


2. Monitor the progress and timeline of communication campaigns.


II. RETAIL COMMUNICATION PLANNING (30%)

1. Develop multi-channel communication plans for retail programs, serving business objectives, including:

  - Communication for the assigned brand

  - Communication for general programs


2. Research customer behavior, market trends, propose and execute promotions including:

  - Discounts and promotions

  - Budget allocation for promotional advertising


3. Supervise the advertising budget, ensuring effective performance of retail communication content.


III. MANAGEMENT

1. Act as the liaison with partners related to the assigned brand and specialized departments within the marketing team and the entire company.

2. Monitor, research, and track market information, customer data, and communication targets.

3. Propose content distribution costs (advertising).

4. Control and evaluate quality.

5. Review tasks by contact point and report weekly, monthly...

6. Work with media partners (event organizers, E-Commerce partners, performance partners...) to control costs, partner activities, and optimize the effectiveness of the strategy.

7. Report operational effectiveness to leadership.


IV. GENERAL DUTIES

1. Control budget and common assets.

2. Update general communication trends in the market.


EDUCATIONAL REQUIREMENTS, SKILLS, AND EXPERIENCE

Education Level: University degree or higher


Preferred Major: Marketing, Journalism. Preference for students from Foreign Trade University, National Economics University, University of Commerce, RMIT, Greenwich...


Related Experience:

- At least 2 years of experience in marketing planning or 3 years of multi-channel deployment based experience

- Understanding of business and commerce.

- Strong knowledge of brand marketing.

- Preference for candidates with an understanding or passion for beauty and fashion products.


Language Proficiency: 

English communication skills are an advantage.


Other Requirements: 

- Open-minded, creative thinking

- Diligent, attentive to assigned tasks

- Interest in health care


Competency Framework:

- Analytical and creative abilities

- Teamwork skills


V. WORKING CONDITIONS

Location: 145 Lâm Hạ Street, Bồ Đề Ward, Long Biên District, Hanoi

Working Hours: 9:00 AM - 5:00 PM, 1-hour lunch break, Sunday off

Benefits:

  • Salary: 15,000,000 VND/month
  • Young and friendly team
  • A comfortable working environment.
  • Working equipments (Laptop, PC...)


Others: KPI-based bonuses, annual & holiday bonuses

Khu vực
Báo cáo

Nhà Hàng Sol kitchen & bar
Sol Kitchen & Bar Xem trang công ty
Quy mô:
100 - 200 nhân viên
Địa điểm:
514B Huỳnh Tấn Phát, Phường Bình Thuận, Quận 7, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam

Lịch sử Nhà Hàng Sol kitchen & bar cung cấp thêm thông tin chi tiết về thực đơn thông thường của ông Boulanger, khẳng định một cách tự tin rằng “Boulanger phục vụ thịt gia cầm muối và trứng tươi, tất cả đều được trình bày không có khăn trải bàn trên những chiếc bàn đá cẩm thạch nhỏ”. Nhiều nhà bình luận cũng đề cập đến thói quen lập dị của người chủ nhà hàng là chào hàng theo phong tục bên ngoài cơ sở của mình, ăn mặc theo phong cách quý tộc và vung kiếm.
Nhiều nhà bình luận cũng đề cập đến thói quen lập dị của người chủ nhà hàng là chào hàng theo phong tục bên ngoài cơ sở của mình, ăn mặc theo phong cách quý tộc và vung kiếm.

Chính sách bảo hiểm

  • Các chế độ bhxh, bhyt, nhân lương ngày lễ.

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch 
  • Team building
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
  • Party

Lịch sử thành lập

  • Nhà Hàng Sol kitchen & bar cung cấp thêm thông tin chi tiết về thực đơn thông thường của ông Boulanger được thành lập 2021

Mission

  • Rực rỡ mà sâu lắng, hoang dã mà mềm mại, sôi động và đầy ngẫu hứng, Sol Kitchen & Bar mang đến cho khách hàng một không gian đậm chất nghệ thuật với những thiết kế mới lạ cùng với gỗ, cây xanh. Lạc bước vào Sol Kitchen & Bar , thực khách sẽ cảm thấy vừa đặt chân vào một không gian cách xa hẳn những mệt mỏi, ganh đua cuộc sống.

Những nghề phổ biến tại Sol Kitchen & Bar

Bạn làm việc tại Sol Kitchen & Bar? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Sol Kitchen & Bar

Sol Kitchen & Bar

Click để đánh giá