Company Description
YODEE Vietnam, established in 2018, focuses on mid to high-end, unique, good quality, and affordable mom & baby brands. The team consists of local members who are familiar with the culture, aiming to become the leading marketing and distribution team in the Mom & Baby industry in Vietnam.
Role Description
• Monitor analytics data for running ads on social networks to determine effectiveness, optimize, and change strategies when needed.
• Deploy and manage brand identity in product/service designs and images.
• Report marketing performance results periodically and for each specific campaign.
• Update trends, propose new creative ideas for MKT campaigns.
• Develop ideas, media stories, and product messages according to the company's marketing strategy.
• Implement and supervise the team to write PR articles for the company's brand, products, and services.
• Implement, monitor and manage content (articles, images, videos) on the company's social networking sites (Facebook, Instagram, Zalo, Tiktok...)
• Implement Facebook Ads advertising content,...
• Develop ideas for building Fanpage, Instagram to attract interaction, develop content to create brand coverage on social networks.
• Plan brand branding through online/offline event activities.
• Build and effectively operate social channels (Youtube, Facebook, Tiktok, Instagram, Live video channel...)
• Coordinate with other departments in promoting, operating and developing all of the company's products.
• Make weekly and monthly reports to superiors.
• Other arising tasks or assigned by superiors.
Qualifications
• University graduate majoring in communications, marketing or related fields
• At least 2 years of experience in Marketing Supervisor position or equivalent.
• Have professional knowledge of Communications and Marketing.
• Understand how major social media platforms operate today (Youtube, Facebook, Tiktok, Instagram, Live video channel...).
• Have knowledge about SEO.
• Have good creative thinking and grasp user trends.
• Agile, dynamic, flexible, willing to learn and good teamwork ability.
• Have written and verbal communication skills (both English and Vietnamese).
• Ability to present and speak in front of crowds.
• Sensitive to new media trends.
• English: fluent in 4 skills of listening - speaking - reading - writing.
• Chinese: being able to communicate is an advantage.
Lịch sử Nhà Hàng Sol kitchen & bar cung cấp thêm thông tin chi tiết về thực đơn thông thường của ông Boulanger, khẳng định một cách tự tin rằng “Boulanger phục vụ thịt gia cầm muối và trứng tươi, tất cả đều được trình bày không có khăn trải bàn trên những chiếc bàn đá cẩm thạch nhỏ”. Nhiều nhà bình luận cũng đề cập đến thói quen lập dị của người chủ nhà hàng là chào hàng theo phong tục bên ngoài cơ sở của mình, ăn mặc theo phong cách quý tộc và vung kiếm.
Nhiều nhà bình luận cũng đề cập đến thói quen lập dị của người chủ nhà hàng là chào hàng theo phong tục bên ngoài cơ sở của mình, ăn mặc theo phong cách quý tộc và vung kiếm.
Chính sách bảo hiểm
- Các chế độ bhxh, bhyt, nhân lương ngày lễ.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch
- Team building
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
- Party
Lịch sử thành lập
- Nhà Hàng Sol kitchen & bar cung cấp thêm thông tin chi tiết về thực đơn thông thường của ông Boulanger được thành lập 2021
Mission
- Rực rỡ mà sâu lắng, hoang dã mà mềm mại, sôi động và đầy ngẫu hứng, Sol Kitchen & Bar mang đến cho khách hàng một không gian đậm chất nghệ thuật với những thiết kế mới lạ cùng với gỗ, cây xanh. Lạc bước vào Sol Kitchen & Bar , thực khách sẽ cảm thấy vừa đặt chân vào một không gian cách xa hẳn những mệt mỏi, ganh đua cuộc sống.