Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Senior Customer Success Specialist
Thông tin cơ bản
Mức lương:
Thỏa thuận
Chức vụ:
Nhân viên
Ngày đăng tuyển:
19/12/2024
Hạn nộp hồ sơ:
18/01/2025
Hình thức:
FULL_TIME
Kinh nghiệm:
Không yêu cầu
Số lượng:
1
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Company And Job Overview
We are seeking a dedicated and proactive Senior Customer Success Specialist to join our team. This role will primarily focus on managing customer inquiries, issues, and requests related to shipped-out and online orders for our US and UK markets. The ideal candidate will have strong communication skills, attention to detail, and a customer-centric attitude to ensure a seamless experience for our clients from order placement to delivery.
Job Responsibilities
Order Management:
We are seeking a dedicated and proactive Senior Customer Success Specialist to join our team. This role will primarily focus on managing customer inquiries, issues, and requests related to shipped-out and online orders for our US and UK markets. The ideal candidate will have strong communication skills, attention to detail, and a customer-centric attitude to ensure a seamless experience for our clients from order placement to delivery.
Job Responsibilities
Order Management:
- Handle customer inquiries related to online and shipped-out orders, including checking address, shipping payment, tracking, order status, shipping status, shipping delays, and returns.
- Process order adjustments or cancellations, when applicable, and ensure timely communication with customers regarding changes.
- Assist customers in the US and UK markets by providing clear and accurate information regarding product availability, order status, and shipping policies.
- Address customer concerns or complaints related to damaged, missing, or delayed shipments.
- Work closely with the warehouse and logistics teams to resolve shipping issues quickly and efficiently.
- Provide solutions to customer inquiries, ensuring that all interactions are positive and aligned with company policies.
- Respond to customer inquiries in a professional and friendly manner.
- Maintain a high level of customer satisfaction by ensuring timely responses and proactive updates on order status and issues.
- Update and maintain accurate customer information, order details, and issue logs in the order management systems.
- Ensure the informationn is up-to-date with the most recent order status and customer communications.
- Collaborate with the sales and warehouses to ensure a smooth order process and identify areas for improvement.
- Provide feedback to the team on common customer concerns or challenges to help improve product offerings and processes.
- Coordinate with sales team to manage return and exchange requests, ensuring customers are guided through the process and that all necessary information is provided.
- Work with the warehouses to ensure the timely processing of returned products.
- 5 years or more experience in customer service
- Have experience working with US, UK or Europe based companies.
- Proven experience in customer service, preferably in an e-commerce or retail environment
- Familiarity with order management systems, CRM tools, and customer service software is a plus
- Excellent English language – verbal and written
- Excellent written and verbal communication skills, with a strong focus on customer empathy
- Ability to handle multiple customer inquiries simultaneously while maintaining attention to detail.
- Strong problem-solving abilities and ability to manage difficult situations with professionalism.
- Strong time management and organizational skills, with the ability to prioritize tasks effectively.
- Positive, team-oriented attitude and a willingness to collaborate across departments.
Khu vực
One Mount Group
Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 5, Tòa văn phòng T26, khu đô thị Times City, 458 Minh Khai, Phường Vĩnh Tuy, Quận Hai Bà Trưng, Thành phố Hà Nội, Việt Nam
One Mount Group là tập đoàn công nghệ phát triển hệ sinh thái số được thành lập vào tháng 9/2019, dịch vụ và giải pháp đều được cung cấp xuyên suốt bắt đầu từ lĩnh vực phân phối, bán lẻ, dịch vụ tài chính cho đến bất động sản. Hiện nay tập đoàn đang có 3 sản phẩm chính: Vinshop - thuộc công ty One Mount Distribution; VinID - thuộc công ty One Mount Consumer; OneHousing - thuộc công ty One Mount Real Estate.
Chính sách bảo hiểm
- Bảo hiểm sức khỏe, tai nạn
- Chăm sóc sức khỏe y tế định kỳ
- Được hưởng bảo hiểm y tế quốc tế đối với nhân viên có thâm niên trên 5 năm…
Các hoạt động ngoại khóa
- Đồng hành cùng đơn vị kinh doanh
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- Được thành lập năm 1989.
Mission
- Trở thành nhà cung cấp và phân phối các sản phẩm với chất lượng tốt
Review One Mount Group
3.6
129 review
26/12/2024
★
★
★
★
★
Thực Tập Sinh
tại Hồ Chí Minh
Chương trình fresh geek chỉ là tuyển dụng nhân sự giá rẻ (RV)
13/12/2024
★
★
★
★
★
Nhân viên
tại Hồ Chí Minh
Cty phúc lợi rất tốt, sếp NTD vừa giỏi vừa có tâm có tầm (RV)
02/12/2024
★
★
★
★
★
Nhân viên
tại Hồ Chí Minh
Đâu rồi “mãi mãi tinh thần khởi nghiệp” giờ chỉ còn “mãi mãi tính thần corporate”
Những nghề phổ biến tại One Mount Group
Bạn làm việc tại One Mount Group? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
One Mount Group
Click để đánh giá