Việc làm OpenCommerce Group

Cập nhật 11/12/2024 15:55
Tìm thấy 2 việc làm đang tuyển dụng
OpenCommerce Group
Site Merchandising Coordinator
OpenCommerce Group 4.1★
14 đánh giá 71 việc làm 5 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 05/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/12/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 2 - 5 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Đà Nẵng

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Xe đưa đón
  • Đồng phục
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Phụ cấp thâm niên
  • Nghỉ phép năm
  • CLB thể thao

Mô tả Công việc

Accountabilities

  • Optimization Strategy for Greeting Cards: Execute the online optimization strategy to drive engagement and conversion, focusing on the diverse appeal and variety of Lovepop greeting cards.
  • Seasonal Content Planning: Implement the content strategy to highlight seasonal themes, special occasions, and celebrations unique to Lovepop, ensuring messaging is both compelling and brand-aligned.

Cross-Functional Collaboration:

  • Partner with Merchandising, Site Operations, Copy, and Creative Services teams to ensure timely product launches, with a focus on key gifting seasons (e.g., holidays, birthdays, anniversaries).
  • Collaborate with the Merchandising team to identify opportunities to increase engagement and conversions through curated collections and occasion-focused themes.

Category Page Optimization:

  • Refine sort orders, filters, and navigation on category pages to streamline the customer journey and maximize conversion.
  • Coordinate with Brand Marketing, CRM, and Media teams to align merchandising strategies with broader brand initiatives.
  • Promotion and Site Operations Support: Support the implementation of promotional messaging, particularly during high-traffic periods and product launches, to keep customers informed of current offers and featured collections.
  • Performance Reporting and Analysis: Conduct regular performance reviews of greeting card categories to identify trends and improvement areas.
  • Customer Support Liaison: Collaborate with customer service to address product inquiries and quickly resolve issues, ensuring high levels of customer satisfaction.
  • Customer Engagement Insights: Track product engagement, customer feedback, and return data for insights into customer preferences, using this data to refine product and merchandising strategies.

Yêu Cầu Công Việc

  • Minimum of 2+ years of experience in site merchandising or DTC Ecommerce. Merchandising, buying, and planning experience is a plus.
  • Expertise in web analytic tools: Google Analytics. Experience with Edited, Quantum Metrics (heatmapping) and SFCC reporting are a plus.
  • Tech fluidity: Salesforce Commerce Cloud (or similar CMS), PIM management, B2B software adoption.
  • Advanced Intermediate+ Excel skills are critical: Lookups, Pivots, Index Match, etc. Functional in other Microsoft applications (Power BI, Power Point, Word, SharePoint) and PM software (Asana, Confluence, Jira, Monday, etc.).
  • Excellent communication and presentation skills.
  • Ability to multi-task and shift priorities while independently managing timelines.
  • Bachelor’s degree from accredited four-year college or university.
  • Fluent communication in English

Địa điểm làm việc

Đà Nẵng
Tầng 2, Indochina Riverside Towers, Riverside Mall, 74 Bạch Đằng, Hải Châu 1, Hải Châu, Đà Nẵng

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Cao đẳng
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

OpenCommerce Group
OpenCommerce Group Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
130 Đường Trung Phụng, Phường Trung Phụng, Quận Đống Đa, Thành phố Hà Nội

OpenCommerce Group hướng tới mục tiêu tạo ra hệ sinh thái các sản phẩm công nghệ giúp thúc đẩy, nâng cao chất lượng của thương mại điện tử nói chung và thương mại xuyên biên giới nói riêng

‍Sau hơn một thập kỷ hoạt động trong lĩnh vực này, với:

• Quy mô nhân sự: 400+

• Đặt dấu ấn tại 170+ quốc gia và vùng lãnh thổ

• Phục vụ hơn 80,000 doanh nghiệp toàn cầu

OpenCommerce Group tự tin khẳng định vai trò bệ phóng quan trọng của mình trong việc hỗ trợ các doanh nhân, doanh nghiệp kinh doanh trực tuyến phát triển, có thể tự tin cạnh tranh sòng phẳng cùng "các ông lớn" trên thế giới.


Review OpenCommerce Group

4.1
14 review

13/12/2024
Nhân viên tại Hà Nội

Văn hoá đọc sách -Môi trường tốt, có nhà ăn tại công ty

08/11/2024
Nhân viên IT tại Hà Nội

Đãi ngộ cho nhân viên rất tốt. Giờ giấc linh hoạt. Được remote và làm bù nếu nghỉ

09/04/2020
Nhân viên IT.. tại Hà Nội

Thời gian làm việc linh hoạt(IT)

Những nghề phổ biến tại OpenCommerce Group

Bạn làm việc tại OpenCommerce Group? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo OpenCommerce Group

OpenCommerce Group

Click để đánh giá