Việc làm OpenCommerce Group

Cập nhật 11/12/2024 15:55
Tìm thấy 2 việc làm đang tuyển dụng
OpenCommerce Group
Retail Operations Manager (Fashion/Beauty)
OpenCommerce Group 4.1★
14 đánh giá 71 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Quản lý
Ngày đăng tuyển: 17/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 28/02/2025
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 5 - 8 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

1. Delivery of the Sales Budget

Achieve or exceed the sales objective in the Business Plan through periodic brand performance reviews and taking practical and appropriate actions. Taking into consideration Trading Calendar, build organisation, training, merchandising, Advertising in compliance with company standards to ensure the desired results are achieved.

2. People Management.

Own the manpower planning and management of stores and its staff in order to achieve work environment which supports and improves store and team performance. Build in reward & recognition (non-financial) to keep the employee morale high. Develop store staff to provide a customer service exceeding customer expectation. To become “The Best” sales team. Work with the local manager to determine staffing requirements for the departments; interviewing, hiring and managing performance

3. Budget Planning & Management

Ensure the effectiveness and improvement of the stores operating cost through monitoring of changes in expenditures and discrepancies and through communication on the efficient use of resources.

4. Area Operations Management

Ensure the store hygiene, housekeeping and good application of marketing material are
maintained in line with company standards and to develop the capability of each store team to support all operational functions of the stores. Organize the resolution of any administrative issues faced by an operational store (e.g. maintenance, equipment malfunction, etc.) in order to resolve the problem timely. Organize resolution of customer / employee complaints reported, either immediately or soon thereafter, upon checking internally for its resolution in accord with company policy and procedures.

5. Visual Merchandising

Manage, organize, and implement visual merchandising standards in line with the company policies to ensure guidelines and standards are met

6. Loss Prevention

Ensure that the Loss Prevention policies, system & procedures are implemented in all stores and that the discrepancies in stock inventory are investigated in a timely manner to minimise the risk of internal and external loss of store merchandise and revenues. Implement the inventory process & contingency action plans to prevent shrinkage. Assess business operations and seek to
manage all areas of risk in relation to company policy and procedure to ensure that the stores
property and data are protected

7. Cash Management.

To define cash management requirements in each store and establish strong disciplines to protect company cash assets.

8. Policy and Procedures

Review of all current internal processes and policy relating to operations support and develop
and enhance operational policies and procedures for Loss Prevention, Store Operations,
Inventory, New Stores Opening and Cash Audit functions across all countries.

9. Store Projects

Organise the opening, modification, refurbishment, or closure of stores in accordance with the
Company Development plans and standards.

10. Supplier Partnership.

Develop and strengthen the consignment and supplier relationships in order to establish long
term, sustainable and mutually beneficial relationships.

11. Market Intelligence.

Keep abreast of the latest trend in the market with respect to the Product Trends and Brand
standards.

Yêu Cầu Công Việc

  • Relevant experience within a retail sector in operations and / or sales management.
  • Retail Knowledge: Should demonstrate an understanding of the operational and sales requirements of a retail company.
  • Computer Literate: Should be competent in basic office skills
  • Required to speak English

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

OpenCommerce Group
OpenCommerce Group Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
130 Đường Trung Phụng, Phường Trung Phụng, Quận Đống Đa, Thành phố Hà Nội

OpenCommerce Group hướng tới mục tiêu tạo ra hệ sinh thái các sản phẩm công nghệ giúp thúc đẩy, nâng cao chất lượng của thương mại điện tử nói chung và thương mại xuyên biên giới nói riêng

‍Sau hơn một thập kỷ hoạt động trong lĩnh vực này, với:

• Quy mô nhân sự: 400+

• Đặt dấu ấn tại 170+ quốc gia và vùng lãnh thổ

• Phục vụ hơn 80,000 doanh nghiệp toàn cầu

OpenCommerce Group tự tin khẳng định vai trò bệ phóng quan trọng của mình trong việc hỗ trợ các doanh nhân, doanh nghiệp kinh doanh trực tuyến phát triển, có thể tự tin cạnh tranh sòng phẳng cùng "các ông lớn" trên thế giới.


Review OpenCommerce Group

4.1
14 review

13/12/2024
Nhân viên tại Hà Nội

Văn hoá đọc sách -Môi trường tốt, có nhà ăn tại công ty

08/11/2024
Nhân viên IT tại Hà Nội

Đãi ngộ cho nhân viên rất tốt. Giờ giấc linh hoạt. Được remote và làm bù nếu nghỉ

09/04/2020
Nhân viên IT.. tại Hà Nội

Thời gian làm việc linh hoạt(IT)

Những nghề phổ biến tại OpenCommerce Group

Bạn làm việc tại OpenCommerce Group? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo OpenCommerce Group

OpenCommerce Group

Click để đánh giá