Mô tả công việc
JOB SUMMARY
Entry level management position that focuses on supporting the day-to-day activities in Housekeeping, Recreation/Health Club and Laundry, if applicable. Position works with employees to clean and maintain guestrooms and public space. Completes inspections and holds people accountable for corrective action. Position assists in ensuring guest and employee satisfaction while maintaining the operating budget.
CORE WORK ACTIVITIES
Managing Housekeeping Operations and Budgets
• Ensures knowledge and understanding of OSHA regulations are up to date.
• Oversees all lost and found procedures.
• Obtains list of rooms to be cleaned immediately and list of prospective check-outs or discharges to prepare work assignments.
• Inventories stock to ensure adequate supplies.
• Ensures guest room status is communicated to the Front Desk in a timely and efficient manner.
• Works effectively with the Engineering department on guest room maintenance needs.
• Understands and complies with loss prevention policies and procedures.
• Ensures all employees have proper supplies, equipment and uniforms.
• Assists in supervising an effective inspection program for all guestrooms and public space.
• Manages linen inventory and guest supplies and assists in the ordering of supplies as necessary.
• Supervises Housekeeping and all related areas in the absence of the Director of Services or Housekeeping Manager.
• Observes service behaviors of employees and provides feedback to individuals; continuously strives to improve service performance.
Ensuring Exceptional Customer Service
• Handles guest problems and complaints seeking assistance from supervisor as necessary.
• Assists in the review of comment cards and guest satisfaction results with employees.
• Sets a positive example for guest relations.
Quyền lợi được hưởng
Competitive remuneration package
Opportunity to work at one of the biggest hotel groups in the world.
International and professional but friendly 5-star working environment.
Attractive program with Preferential Prices for Employees.
Food and Beverage discount at Hotel restaurant.
Social Insurance as per law
Accident 24/7 Insurance
Other benefits following Hotel policy & Vietnam labor law
Yêu cầu công việc
• High school diploma or GED; 1 year experience in the housekeeping or related professional area.
OR
• 2-year degree from an accredited university in Hotel and Restaurant Management, Hospitality, Business Administration, or related major; no work experience required.
Yêu cầu hồ sơ
Tọa lạc tại Bãi Kem – một trong top 100 bãi biển đẹp nhất thế giới, Premier Residences Phu Quoc Emerald Bay chính là khu nghỉ dưỡng dành cho gia đình, các cặp đôi và các nhóm bạn yêu thích sự vui nhộn và sáng tạo. Khu nghỉ dưỡng chỉ cách sân bay quốc tế Phú Quốc 25 phút và cách trung tâm Dương Đông 40 phút lái xe.
Tại Premier Residences Phu Quoc Emerald Bay, du khách có thể thực sự “sống phong cách” – từ việc lưu trú tại hệ thống phòng nghỉ đa dạng với 752 phòng được thiết kế trẻ trung và hiện đại cùng tầm nhìn ra bờ biển xanh ngọc bích, đến tận hưởng những trải nghiệm ẩm thực thú vị và nâng cao tinh thần với các hoạt động giải trí đa sắc màu.
Hướng đến việc trở thành trung tâm văn hóa của khu vực Nam đảo Phú Quốc, Premier Residences Phu Quoc Emerald Bay mang đến vô vàn các hoạt động giải trí đa sắc màu dành cho du khách, giúp kết nối mọi người đến gần nhau hơn. Khu nghỉ dưỡng là sự kết hợp hoàn hảo giữa phong cách nghỉ dưỡng hiện đại và những trải nghiệm độc đáo, tạo nên dấu ấn thú vị trong chuyến hành trình của du khách đến với “đảo ngọc”.