Mô tả công việc
Manage the food and beverage operations of the hotel to ensure the achievement of high standard quality of food and beverage product, guest services, employee satisfaction and achievement of departmental revenue and profit goals.
Adhere to local regulations concerning FSMS / HACCP, health, safety, or other compliance requirements, as well as brand standards and local policies and procedures.
Supervising the function of all Food and Beverage employees, facilities, sales and costs, to ensure maximum departmental profit is achieved
Controls and analyses, on an on-going basis, in order to optimize the following:
Quality levels of product and service
Guest satisfaction
Merchandising and marketing
Operating costs
Sanitation and cleanliness (hygiene)
Outlet Maintenance
Coordinates and supervise the preparation, presentation and service of food products to ensure the highest quality at all times
Establishes and maintains effective employee relations
Assist in coordinating pricing and preparation of menus, beverage and wine lists by taking into consideration such factors as:
Local requirements
Market needs
Competition
Trends
Recipes
Potential costs
Availability of Food and Beverage products
Merchandising and promotions.
Coordinates to determine the minimum and maximum Food and Beverage par stocks and Food and Beverage items in accordance with quality and quantity standards
Daily and weekly Food and Beverage meetings relating to, but not limited to, the following:
Overall Food and Beverage financial results and profitability
Projected business
Operations results and problems
Changes in procedures
New management policies
Quality improvement
Sales improvement
Productivity improvement
Attends all other meetings as required by the administrative calendar
Keeps and up-to-date standard recipe file for all Food and Beverage items to include:
Sales history
Sales mix
Actual costs
Potential costs
Par stock
Production time
Manage implementing a daily, weekly and monthly checklist for all Food and Beverage departments. Ensures proper follow-up to attain maximum quality and efficiency
Keeps aware of trends, systems, practices and equipment in Food and Beverage preparation and service in the hotel and restaurant field through trade literature and actual visits
Interacts with individuals outside the hotel including, but not limited to, clients, suppliers, government officials, competitors and other members of the local community
Involve in the preparation and management of the Department’s budget
Perform any other duties which may be assigned by the management from time to time
Quyền lợi được hưởng
Employee benefit offering discounted rates in Accor Hotels worldwide.
Develop your talent through learning programs by Academy Accor.
Opportunity to grow within your property and across the world!
Ability to contribute to local community and make a difference through our Corporate Social Responsibility activities.
Yêu cầu công việc
Work Experience
•Bachelor’s Degree or Diploma in Hotel Management, Food & Beverage, or related field.
•3 years related experience, including supervisory experience, or an equivalent combination of education and experience.
•Alcohol awareness certification and/or food service permit or valid health/food handler card as required by local government agency.
- Leadership, People Management Skills and Training Skills.
- Fluent in English, and a third language would be a plus.
Yêu cầu hồ sơ
Hồ sơ gửi về: Khách sạn Pullman Vung Tau-15 Thi Sách ,P. Thắng Tam, TP Vũng Tàu.
Telephone : 0254.3551.777 Ext : 5605 or hotline : 0937. 005. 405( Ms.TRANG)
Note : Please contact T&C for job application form
Khách sạn Pullman Vũng Tàu có 356 phòng với thiết kế đương đại mang hơi thở của nhịp sống thành phố biển sáng tạo và sống động, trong khi vẫn mang đến cho du khách trải nghiệm “bleisure” – sự cân bằng hoàn hảo giữa công việc và nghỉ ngơi. Hệ thống Trung tâm hội nghị, hội thảo với diện tích hơn 2321 mét vuông, gồm 2 phòng đại tiệc cùng 4 phòng họp với trang thiết bị mới nhất, có sức chứa đến 1200 khách. Du khách cũng có thể gặp gỡ, giải trí hay thư giãn khi thưởng thức các nét ẩm thực riêng biệt và hấp dẫn tại Nhà hàng Riviera với thực đơn tự chọn đẳng cấp quốc tế, Corniche Ultra Lounge với các món ăn nhẹ Tapas hay trải nghiệm các thức uống thú vị tại các Quầy Bar Lobby hay Quầy Bar tại Khu vực Bể bơi. Phòng tập Fit Lounge mở cửa 24/7 và hồ bơi ngoài trời tràn ngập ánh sáng cùng nhiều tiện nghi mang các nét riêng biệt của Pullman như Welcomer, đệm gường Signature Pullman, Connectivity Lounge , tiêu chí Co-Meeting chắc chắn sẽ làm hài lòng các du khách.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2006
Mission
- Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành