Radisson Blu Resort Cam Ranh

Khánh Hòa
200 - 500 nhân viên
Nhà hàng / Khách sạn
Đã xác minh

Các phòng ban đang tuyển dụng tại Radisson Blu Resort Cam Ranh

Dịch vụ khách hàng
Buôn bán/ Kinh doanh
Du lịch, khách sạn
Lao động có tay nghề và sản xuất
Tài chính - Kế toán
Hành chính
Kỹ thuật

Việc làm Radisson Blu Resort Cam Ranh

Cập nhật 03/12/2025 23:08
Tìm thấy 3 việc làm đang tuyển dụng
Radisson Blu Resort Cam Ranh
Reservation Agent
Radisson Blu Resort Cam Ranh
131 việc làm 19 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 22/05/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/05/2024
Hình thức: Giờ hành chính
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Thành Phố Nha Trang - Khánh Hòa, Thị Xã Cam Ranh - Khánh Hòa, Huyện Cam Lâm - Khánh Hòa

Mô tả công việc

Greets customer and finds out what they would like to book and when.

Offers alternative room types, rates and packages to the customer.

Records reservation information accurately.

Identifies commissionable reservations and secures required information.

Records and processes deposit and billing information.

Files all reservations to facilitate easy referral.

Maintains the correspondence file by date of arrival.

Communicates with the Accounts Department to ensure credit has been established by companies wishing to charge back costs to their company.

Utilise suggestive selling techniques as appropriate.

Adhere to rate control procedures based on availability and forecasted occupancy.

Inform supervisor of potential sell out dates so rate restrictions can be adhered to.

Record requests for special accommodation and suites.

Ensure all reservations are responded to within 24 hours.

Pass on all possible sales leads to relevant departments.

Provides feedback to Reservations Manager on ways to increase sales and suggestions for improvement and enhancement to departmental systems.

Demonstrates a working knowledge of all services and facilities of the hotel and community to promote hotel and effectively assist hotel guests.

Keeps abreast of daily activities – banquets, guest activity programs, promotions.

Creates 100% guest satisfaction by providing the Yes I Can! experience through performance that demonstrates the standards of, genuine hospitality and exceeding guest expectations

Adheres to hotel policies and procedures

Quyền lợi được hưởng

As Company's policy

Yêu cầu công việc

 Hospitality diploma

 Minimum 12 months experience in customer service

 General math skills, ability to add, subtract, calculate discounts, percentages, etc

 Strong multitasking skills

 Strong listening skills

 Strong communications skills, able to interact with guests effectively to solve problems

 Strong Microsoft Office suite skills

 Works well in a team environment

 Read, write and speak English fluently, bi-lingual skills a plus

Yêu cầu hồ sơ

CV and application letter
Khu vực
Hết hạn ứng tuyển
Báo cáo

Radisson Blu Resort Cam Ranh
Radisson Blu Resort Cam Ranh Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Lô D12a, D12b và D12c, Khu 4 thuộc Khu du lịch Bắc bán đảo Cam Ranh, Xã Cam Hải Đông, Huyện Cam Lâm, Tỉnh Khánh Hòa

Công ty CP Đầu tư Du lịch Eurowindow Nha Trang thuộc Eurowindow Holding là chủ đầu tư của khu nghỉ dưỡng Radisson Blu Resort Cam Ranh, với 250 phòng khách sạn và 36 biệt thự cao cấp cùng nhiều tiện ích phụ trợ tiêu chuẩn 5 sao như Trung tâm hội nghị, khu spa và dịch vụ giải trí, thư giãn sang trọng. Khu Resort chất lượng 5 sao này được quản lý bởi thương hiệu uy tín, danh tiếng của Tập đoàn Carlson Rezidor Hotel Group sẽ mang đến cho du khách cơ hội trải nghiệm dịch vụ nghỉ dưỡng đẳng cấp 5 sao quốc tế tại Việt Nam.


Những nghề phổ biến tại Radisson Blu Resort Cam Ranh

Bạn làm việc tại Radisson Blu Resort Cam Ranh? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Radisson Blu Resort Cam Ranh

Radisson Blu Resort Cam Ranh

Click để đánh giá
Nhắn tin Zalo