Seven System Viet Nam ★ 3.6

Hồ Chí Minh
200 - 500 nhân viên
Bán lẻ / Bán sỉ
Đã xác minh

Các phòng ban đang tuyển dụng tại Seven System Viet Nam

Lao động có tay nghề và sản xuất
Buôn bán/ Kinh doanh
Tài chính - Kế toán
Hành chính
Quản lý sản phẩm & dự án
Kỹ thuật
Marketing/ Truyền thông

Việc làm Seven System Viet Nam

Cập nhật 21/08/2025 12:59
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Seven System Viet Nam JSC (7-Eleven)
[Hà Nội] Talent Acquisition Specialist
Seven System Viet Nam 3.6★
5 đánh giá 70 việc làm 4 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 25/03/2025
Hạn nộp hồ sơ: 24/04/2025
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 5 - 6 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Responsibilities
  • Manage the recruitment process and life-cycle, including initial assessments, interviews, and offers.
  • Identify and source appropriate talent for current open roles within the BU.
  • Planning and making reports of yearly/quarterly recruitment plans.
  • Setting up employment assessment tools.
  • Coordinating with Hiring managers to identify job requirements, determine selection criterias and organize candidates assessment process.
  • Posting jobs on media channels/website.
  • Investigating candidates through screening applicants’ CVs, profiles, and private social networks. Shortlisting qualified candidates through call interviews.
  • Use social media, job boards, Internet sourcing, and other technical means to source candidates for open jobs, participate in employment events, such as career fairs.
  • Organize and update the talent pool on e-hiring software.
  • Develop relationships with third party recruitment agencies and staffing firms and manage the procurement and measurement process.
  • Design candidate experience surveys and analyze feedback
  • Perform background and reference checks
  • Prepare reports on new hire metrics (e.g. time-to-fill, time-to-hire and source of hire)
  • Assist with new hire onboarding (e.g. preparing necessary paperwork and scheduling trainings)
  • Ensure smooth office operations by managing supplies, office cleanliness, welcome guests and facilities upkeep.
  • Organize team-building activities, employee events, and recruitment drives to enhance engagement and retention.
  • Other tasks assigned by Human Resources Director.
Requirements

1. Education & Experience:

  • Bachelor’s degree in Human Resources, Business Administration, Psychology, or a related field.
  • At least 5 years of experience in recruitment or talent acquisition (in-house or agency).
  • Experience with full-cycle recruiting.

2. Skills:

  • Solid understanding of recruitment techniques, sourcing strategies, and employer branding.
  • Proficiency in using Applicant Tracking Systems (ATS) and recruitment tools (e.g., LinkedIn Recruiter, Job Boards, Boolean Search).
  • Excellent communication and interpersonal skills.
  • Ability to multitask and manage time effectively in a fast-paced environment.
  • Strong decision-making and negotiation abilities.

3. Personal Attributes:

  • Proactive and results-driven.
  • High attention to detail and confidentiality.
  • Team player with a positive and professional attitude.

4. Language:

  • Good at English (both spoken and written).

5. Bonus Points (Nice to Have):

  • Experience recruiting for tech or niche roles.
  • Familiarity with HR analytics or data-driven recruitment.
  • Knowledge of labor laws and hiring best practices.


Khu vực
Hết hạn ứng tuyển
Báo cáo

Seven System Viet Nam JSC (7-Eleven)
Seven System Viet Nam Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
412 Nguyễn Thị Minh Khai , Phường 05, Quận 3, Thành phố Hồ Chí Minh

SEVEN SYSTEM Việt Nam 7-Eleven là chuỗi cửa hàng tiện lợi quốc tế với hơn 62.000 cửa hàng với Việt Nam là thị trường thứ 19. Được thành lập vào năm 1927 bởi 7-Eleven Inc., cửa hàng đầu tiên được mở tại Dallas, Texas. Từ năm 2004, 7-Eleven Inc. là công ty con thuộc sở hữu hoàn toàn của Seven Eleven Nhật Bản, sau đó được nắm giữ bởi Seven & I Holdings, cả hai đều có trụ sở tại Toyko, Nhật Bản. Seven System Viet Nam (7-Eleven Việt Nam) là Đơn vị nhượng quyền chính của hệ thống cửa hàng tiện lợi 7-Eleven tại Việt Nam. SSV khai trương cửa hàng 7-Eleven đầu tiên vào ngày 15 tháng 6 năm 2017 tại tòa nhà Trung tâm Thương mại Sài Gòn, Quận 1, Thành phố Hồ Chí Minh.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng chế độ BHYT, BHXH của Nhà nước

Các hoạt động ngoại khóa

  • Tham gia các hoạt động ngoại khóa của công ty

Lịch sử thành lập

  • Ngày hoạt động: 06/07/2015

Mission

7-Eleven là chuỗi cửa hàng tiện lợi hàng đầu thế giới. Trong lịch sử phát triển của mình, 7-Eleven luôn đề cao yếu tố con người và xác định đó là nền tảng cho sự phát triển bền vững. Chúng tôi không ngừng nỗ lực xây dựng môi trường làm việc cởi mở, sáng tạo, truyền cảm hứng cho nhân viên phát triển kỹ năng và tự hoàn thiện nâng cao năng lực bản thân.


Review Seven System Viet Nam

3.6
5 review

16/04/2019
Nhân viên tại Hồ Chí Minh

Flexible time và hầu như không phải OT. Nếu phải OT thì sẽ được phép nghỉ bù hoặc ở nhà remote hôm sau (IT)

16/02/2024
Nhân viên tại Hồ Chí Minh

Môi trường tốt để phát triển (IT)

16/02/2025
Nhân viên tại Hồ Chí Minh

OT cũng rất ít, hầu như không có OT, nếu OT thì cũng có trả lương xứng đáng (IT)

Những nghề phổ biến tại Seven System Viet Nam

Bạn làm việc tại Seven System Viet Nam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Seven System Viet Nam

Seven System Viet Nam

Click để đánh giá
Nhắn tin Zalo