Việc làm SotaTek

Cập nhật 08/11/2024 22:31
Tìm thấy 2 việc làm đang tuyển dụng
SotaTek
Project Manager
SotaTek 3.8★
37 đánh giá 117 việc làm 4 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Quản lý
Ngày đăng tuyển: 31/10/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/11/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 5 - 10 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hà Nội

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Phụ cấp thâm niên
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

Key Responsibilities:

Project Management & Coordination:

  • Lead the Project, ensuring clear communication between all stakeholders, including sales, technical support, production, and training teams.
  • Coordinate with the Technical Coordinator to address technical bugs and new feature requests, ensuring issues are correctly tracked and resolved.
  • Oversee the work of production and sales teams to update and maintain the experience library of new platform.
  • Monitor the integration between different platform of Easia travel.

Technical Follow-Up:

  • Evaluate and identify whether technical issues reported by sales teams are user errors, real bugs, or missing features.
  • Design and manage the process for reporting bugs and feature requests
  • Work closely with the Easia Technical Coordinator and project team to ensure timely resolution of technical issues.

Production & Content Management:

  • Collaborate with Production Leader to monitor and update the production content across all destinations.
  • Oversee the tracking and implementation of New Experience Requests and Experience Modifications
  • Ensure consistency of content across destinations

Client Onboarding & Support:

  • Develop and implement a clear Client Onboarding Procedure, including a Client Onboarding Request Form and detailed workflow
  • Prepare checklists for sales teams to ensure all necessary steps are completed before onboarding new clients.
  • Create and send template emails to announce the onboarding and activation of new client accounts.
  • Maintain client relationships by ensuring ongoing support and regular communication for training and feedback.

Training & Communication:

  • Ensure that internal teams (sales, production, reservation, contracting, project Team) and external stakeholders (hotels, suppliers) receive proper training on the new platform.
  • Collect feedback from internal and external users to continuously improve the platform's performance and user experience.
  • Consulting and validate guideline for internal process relate to new platform.

Reporting & Documentation:

  • Ensure that all technical and production activities align with the overall business objectives and timeline.
  • Monthly meeting with Country Directors and General director.
  • Monthly update of the department report to Country Directors.

Manage the project team

  • Manage project team in Vietnam

+ Weekly meeting with Team.

+ Review the workload of Vietnam team

+ Assign tasks to Vietnam team

+ Evaluate staff performance of the each member in Vietnam Team

  • Supervise the project Team in other Destination (Thailand, Laos, Cambodia)

Yêu Cầu Công Việc

Key Skills:

  • Strong project management skills, preferably with experience in software implementation or technical products.
  • Excellent communication and coordination abilities across multiple teams and stakeholders.
  • Experience with project management tools.
  • Strong understanding of travel industry operations, especially in tour and product management.
  • Problem-solving skills and a proactive approach to technical issues.

Qualifications:

  • Bachelor’s degree in Project Management, IT or a related field.
  • Experience in project management within the travel industry or software development.

Địa điểm làm việc

Hà Nội
33B Phạm Ngũ Lão, Hoàn Kiếm, Hà Nội

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:

SotaTek đảm bảo rằng mọi tổ chức trên hành tinh đều có thể tiếp cận các Giải pháp công nghệ tiên tiến nhất. Chúng tôi cung cấp các chuyên gia CNTT, những người mang đến các phương pháp chuyển đổi kỹ thuật số sáng tạo và dựa trên dữ liệu cho khách hàng của chúng tôi. Kỹ năng và kinh nghiệm của chúng tôi trong Phát triển phần mềm đã giúp các doanh nghiệp thuộc mọi quy mô phát triển bền vững.

Chính sách bảo hiểm

  • Bảo hiểm sức khỏe & tai nạn PVI Premium; 
  • Bảo hiểm xã hội

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm
  • Zumba
  • Bóng đá
  • Bóng bàn
  • Cầu lông
  • Teambuilding

Lịch sử thành lập

  • Từ năm 2015, trong hơn 8 năm phát triển, chúng tôi đã tập hợp hơn 1000 nhà tư vấn và nhà phát triển CNTT tài năng, những người có kiến ​​thức chuyên môn sâu rộng để cung cấp thành công các dịch vụ CNTT toàn chu trình cho Khách hàng của chúng tôi từ hơn 25 quốc gia trên toàn thế giới, với hơn 500 dự án thuộc nhiều ngành khác nhau, như Tài chính, Chăm sóc sức khỏe, Bán lẻ, Bất động sản, Giáo dục, Truyền thông & Giải trí.

Mission

Định hướng phát triển thành một Tập đoàn hàng đầu khu vực, không ngừng đổi mới, sáng tạo để kiến tạo hệ sinh thái các sản phẩm dịch vụ đẳng cấp, góp phần nâng cao chất lượng cuộc sống của mọi người và nâng tầm vị thế của thương hiệu Việt trên trường quốc tế. Sứ mệnh của chúng tôi là cung cấp các dịch vụ CNTT đặc biệt, luôn vượt quá mong đợi của khách hàng và hỗ trợ chuyển đổi kỹ thuật số.


Review SotaTek

3.8
37 review

12/10/2024
PHP Developer tại Hà Nội

Công ty chỉ được cái mẽ, bên trong không ổn (RV)

12/10/2024
Intern Laravel Developer tại Hà Nội

Ko nên xin vào vị trí L&D (RV)

12/10/2024
PHP Developer tại Hà Nội

Quy trình dự án ko tiềm năng (RV)

Những nghề phổ biến tại SotaTek

Bạn làm việc tại SotaTek? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo SotaTek

SotaTek

Click để đánh giá