CÔNG NGHIỆP - VIỄN THÔNG QUÂN ĐỘI-Viettel ★ 3.0

Lâm Đồng
1.000 - 5.000 nhân viên
Bưu chính viễn thông
Đã xác minh

Các phòng ban đang tuyển dụng tại CÔNG NGHIỆP - VIỄN THÔNG QUÂN ĐỘI-Viettel

Công nghệ thông tin
Buôn bán/ Kinh doanh
Quản lý sản phẩm & dự án
Kỹ thuật
Hành chính
Ngân hàng
Xây dựng
Tài chính - Kế toán
Marketing/ Truyền thông

Việc làm CÔNG NGHIỆP - VIỄN THÔNG QUÂN ĐỘI-Viettel

Cập nhật 17/12/2024 20:12
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
TẬP ĐOÀN CÔNG NGHIỆP - VIỄN THÔNG QUÂN ĐỘI
Key Accounts Executive (HCM)
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 23/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 19/02/2025
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 1 - 2 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
  • Develop business and keep retention clients
  • Transact and understand the need of customers and search for potential customer.
  • Understand features, advantages, disadvantages of the products & services as well as competitors' one.
  • Contact with customer and record all customers' information in the report of customer's information.
  • Planning for week work, month for approval and comply with the approved plans.
  • Inspect the premises thoroughly for signs of pests, identify the pest and find out where they are entering the premises
  • Complete the Survey Report and the Price in accordance with the approved price list
  • Report your findings to the client / prospect, make your proposals for the treatment, describe the benefits of the written service / contract /quotation.
  • Ensure the client's signature on the Service Agreement and finalize the details of work & instructions.
  • Coordinate with Operations Dept. to complete the service and meet the customers' requirement.
  • Contact clients to ascertain the client's satisfaction with the services
  • Keep close relationship for the retention of clients
  • Receive and handle complaints from customers regarding to product quality, delivery time...
  • Respond to termination notices & follow up the process of contract's liquidation
  • Set up and conduct a regular client visitation & Quality audit cycle
  • Renegotiate Service agreements, by conducting quality audit / inpection or educating users of the services, and introduction of new services that may be suitable to the client.
  • Co-ordinate with FA Dept for debt collection, invoices delivery, payment negotiation in particular for clients within sales zone when required.
  • Market research & competition activities
  • Conduct thorough market segment research of your sales zone
  • Regularly recommend constructive ideas in marketing the services and penetrating the target segment
  • Monitor competition activities and strategies regularly
  • Other tasks as assigned.

Ứng viên ứng tuyển qua Facebook, vui lòng gửi CV/Sơ Yếu Lý Lịch qua email: [email protected]

Requirements

  • College/University Graduated in any field
  • Has 1-2 years of working experience in similar position
  • Customer service orientation; good negotiation, persuasion and complaints solving skills
  • Good communication in English & Vietnamese
  • Have skills to work independently and team work in a multi tasks
  • Be proactive, friendly and hard-working person.

Benefits

  • 13th month salary, sales incentives (monthly, quarterly, yearly), rewards on Tet/ Holidays/birthday...
  • Healthcare insurance, accident 24/24 insurance, full compulsory insurance
  • Global working environment
  • Career path development
Khu vực
Báo cáo

TẬP ĐOÀN CÔNG NGHIỆP - VIỄN THÔNG QUÂN ĐỘI
CÔNG NGHIỆP - VIỄN THÔNG QUÂN ĐỘI-Viettel Xem trang công ty
Quy mô:
1.000 - 5.000 nhân viên
Địa điểm:
Số 39, đường Hùng Vương, Phường 9, Thành phố Đà Lạt, Tỉnh Lâm Đồng, Việt Nam

TẬP ĐOÀN CÔNG NGHIỆP - VIỄN THÔNG QUÂN ĐỘI thuộc top 15 doanh nghiệp viễn thông phát triển nhanh nhất thế giới. Xếp thứ 28 trên top 150 nhà mạng có giá trị nhất thế giới, với giá trị thương hiệu đạt 5,8 tỷ USD, đứng số 1 tại Đông Nam Á và thứ 9 tại Châu Á. Chứng nhận “Best in Test” từ Công ty đo kiểm viễn thông hàng đầu thế giới Umlaut 2020. Giải Bạc sản phẩm viễn thông mới xuất sắc nhất của giải thưởng Kinh doanh quốc tế 2020 cho gói data siêu tốc ST15K. Nhà cung cấp dịch vụ của năm tại các thị trường đang phát triển năm 2009 và Nhà cung cấp dịch vụ data di động tốt nhất Việt Nam – 2019 (Frost & Sullivan). Giải bạc hạng mục "Dịch vụ khách hàng mới của năm“ trong hệ thống giải thưởng quốc tế Stevie Awards 2014 cho Dịch vụ tổng đài tiếng dân tộc.


Review CÔNG NGHIỆP - VIỄN THÔNG QUÂN ĐỘI-Viettel

3.0
1 review

04/10/2024
Nhân viên tại Lâm Đồng

Mức lương thấp, môi trường làm việc chưa tốt

Những nghề phổ biến tại CÔNG NGHIỆP - VIỄN THÔNG QUÂN ĐỘI-Viettel

Bạn làm việc tại CÔNG NGHIỆP - VIỄN THÔNG QUÂN ĐỘI-Viettel? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo CÔNG NGHIỆP - VIỄN THÔNG QUÂN ĐỘI-Viettel

CÔNG NGHIỆP - VIỄN THÔNG QUÂN ĐỘI-Viettel

Click để đánh giá