Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Du lịch nước ngoài
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
1. Propose to superiors the business potential of the PB center to build the center's overall business strategy and goals in accordance with the bank strategy and budget.
2. Manage and promote sales & advisory activities at the PB center to ensure completion/exceeding of assigned business targets and effective use of budget in providing services
3. Manage credit quality, supervise and support PB center sales team to control credit quality of customers under the PB center's management
4. Personnel management
- Contribute inputs to build the annual personnel staffing of the PB center in accordance with the staffing and budget of the RB Division
- Recruit employees & ensure both quality and quantity, lead and optimize the skills and knowledge of employees, train and develop the team and each individual employee of the PB center
5. Represent the PB center in meetings with state agencies and partners (State Bank, audit...)
Yêu Cầu Công Việc
1. Educational Qualifications
- University graduates in Finance/Economics…
- MBA/CFR/CFA/others preferred
2. Relevant Experience
- Minimum 10 years in Banking, minimum 5 years in retail banking, with branch management experience
3. Relevant Knowledge/ Expertise
- Understanding of legal regulations on bank credit; Bank & investment policies, regulations, and products for retail customers
- Have good knowledge ofinvestment, finance, appraisal, and credit risk management
4. Skills
- Customer management
- Negotiation and relationship building
- Planning & management
- Communication & teamwork
5. Others
- Compliance with policies and regulations
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
TẬP ĐOÀN CÔNG NGHIỆP - VIỄN THÔNG QUÂN ĐỘI thuộc top 15 doanh nghiệp viễn thông phát triển nhanh nhất thế giới. Xếp thứ 28 trên top 150 nhà mạng có giá trị nhất thế giới, với giá trị thương hiệu đạt 5,8 tỷ USD, đứng số 1 tại Đông Nam Á và thứ 9 tại Châu Á. Chứng nhận “Best in Test” từ Công ty đo kiểm viễn thông hàng đầu thế giới Umlaut 2020. Giải Bạc sản phẩm viễn thông mới xuất sắc nhất của giải thưởng Kinh doanh quốc tế 2020 cho gói data siêu tốc ST15K. Nhà cung cấp dịch vụ của năm tại các thị trường đang phát triển năm 2009 và Nhà cung cấp dịch vụ data di động tốt nhất Việt Nam – 2019 (Frost & Sullivan). Giải bạc hạng mục "Dịch vụ khách hàng mới của năm“ trong hệ thống giải thưởng quốc tế Stevie Awards 2014 cho Dịch vụ tổng đài tiếng dân tộc.