Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Xe đưa đón
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Demand Forecasting
- Partner with the Commercial team (including Marketing, Trade Marketing, Customer Service-Sales Operations, and Sales) and Finance teams to generate precise demand forecasts for assigned categories.
- Leverage historical data, market trends, and sales insights to predict customer demand accurately.
Inventory Management
- Oversee inventory levels to ensure alignment with forecasted demand while avoiding excess stock and minimizing the risk of shortages.
- Implement strategies to balance inventory turnover rates and optimize stock levels.
Performance Monitoring
- Monitor key performance indicators (KPIs) such as Forecast Accuracy (FA), Forecast Bias (FB), Out-of-Stock (OOS) incidents, (SLOB), and Days of Inventory (DOI).
- Assess the effectiveness of the Sales and Operations Planning (S&OP) process and make data-driven decisions to enhance performance.
Planning
- Conduct comprehensive scenario analyses to evaluate various supply chain scenarios.
- Develop and implement contingency plans to address and adapt to evolving market conditions and unexpected disruptions.
- Other tasks are assigned by Line Manager.
Yêu Cầu Công Việc
- Educational Background: Bachelor’s degree in Supply Chain Management or a related field, or a demonstrated passion for supply chain management.
- Experience: Minimum of 04 years of progressive experience in Demand Planning/Supply Planning/Inventory Control Senior level
- Supply Chain Expertise: Extensive knowledge of demand forecasting, inventory management, production planning, and overall supply chain processes.
- Language Skills: Proficiency in written and spoken English (Prefer)
Soft Skills:
- Analytical Skills: Ability to analyze data, identify trends, and derive actionable insights.
- Communication & Collaboration: Strong interpersonal skills with the ability to effectively communicate and collaborate across various teams.
- Adaptability & Problem-Solving: Capacity to adapt to changing environments and address complex problems with innovative solutions.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Thành lập từ năm 1946, trải qua 2 thời kỳ kháng chiến và hơn 75 năm hình thành và phát triển, May 10 hội tụ đầy đủ tố chất của một thương hiệu hàng đầu Việt Nam, là thương hiệu công sở dẫn đầu và là đối tác cung cấp trang phụ cho các tập đoàn, các Tổng công ty…. Hiện nay, May 10 là một doanh nghiệp đa ngành, hoạt động kinh doanh trong nhiều lĩnh vực như sản xuất và xuất khẩu hàng dệt may thời trang, kinh doanh thời trang bán lẻ, dịch vụ khách sạn, nhà hàng; có 18 đơn vị thành viên tại 7 tỉnh thành trong cả nước, hơn 12.000 lao động với trên 60 cửa hàng và gần 200 đại lý trên toàn quốc. May 10 tự hào mang đến cho khách hàng yêu thời trang Việt những trang phục đẳng cấp quốc tế nhưng mang đậm chất Á Đông thuần Việt qua các dòng sản phẩm trở thành biểu tượng như: Etenity GrusZ, May10 M Series - May10 Expert, May10 Prestige, May10 Classic, May 10 Advancer, Big Man, Cleopatre, Pretty Woman, Freeland…
Nhiều tên tuổi lớn của ngành may mặc thời trang có uy tín trên thị trường thế giới đã hợp tác sản xuất với Tổng công ty May 10 như Vineyard Vines, Banana Republic, Vanheusen, Abercrombie & Fitch, ANF, Express, Calvin Klein, DXL, PVH, Gap, Next, Marks &Spencer, Marc o’Polo, Tom Tailor, Esprit, Seidensticker, Jaques Britt, Next, Moss Bross, Ted Baker, Regal, Ortovox, Toray, Aoyama ... Với mong muốn mang lại những sản phẩm thời trang đẳng cấp, thuần Việt nhưng mang hơi thở và xu hướng thời trang quốc tế, May10 luôn nỗ lực hoàn thiện các sản phẩm dịch vụ của mình để mang lại những giá trị cốt lõi cho khách hàng.