1.Key accountabilities include:
- Be a recognized expert/SME for Adobe Analytics, Adobe Customer Journey Analytics within the bank.
- Act as a lead point of contact for any customer engagement or digital sales squad
- Use a range of metrics to assist with monitoring and evaluation of the performance of the digital campaigns and digital channels in order to inform decision making and influence business and design processes
Work closely with Data Analyst to implement improvements to the sourcing and accuracy of data.
- Build trusted advisor relationships with our digital sales squads and business stakeholders.
- Gain an in-depth knowledge of the digital campaign process, app and website architecture, online business model, and online marketing strategy.
- Provide advisory to key stakeholders with industry best practices & recommendations throughout the implementation process.
- Technical writing and PowerPoint presentation creation
2.The Ideal candidate
- Must have: Strong in analytics reporting tool such as GA or AA and experienced in mobile and web tracking
- Strong analytical, data management and data insights & visualization commercial experience
- Understanding of customer analysis and performance analysis
- Degree qualified in a business and/or quantitative discipline.
- Excellent presentation and communications skills both written and verbal
- A passion for analytics and its applications in the real world.
- Nice to have: some experience in analytical and visualization software such as Power BI or Tableau
3.Key challenges
- Delivering sophisticated analysis and projects to the required standards and timeframes, given the need to rapidly understand and integrate information and adapt in an often fast changing environment
- Providing clear analytical advice using multiple sources of data within tight timeframes.
4.Key relationships
- Digital sales squads
- Digital marketing
- Data and business intelligence
5.Location
- Hanoi: 06 Quang Trung, Hoan Kiem, Hanoi
- Ho Chi Minh City: 23 Le Duan, District1, Ho Chi Minh City
Vietnam Booking thành lập văn phòng đầu tiên, đặt trụ sở tại 190 Trần Quý, Phường 6, Quận 11, TP. HCM. Trong năm 2009, Vietnam Booking trên cương vị là một đại lý vé máy bay giá rẻ, uy tín đã chiếm trọn lòng tin của những khách hàng quen thuộc. Với mục tiêu và phương hướng kinh doanh đúng đắn, trong năm này, Vietnam Booking đã dần có chỗ đứng và tạo dấu ấn mạnh mẽ.
Vietnam Booking cũng chào sân lĩnh vực Dịch vụ Visa và may mắn được nhiều khách hàng đón nhận. Đáp lại đó, Công ty đã dốc hết sức để nâng cao tỷ lệ đậu Visa gần như tuyệt đối với mức 97%, giúp cho nhiều khách hàng thành công có thị thực các nước phát triển trên thế giới.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2009
Mission
Vietnam Booking đã hợp tác với nhiều đơn vị Khách sạn, Lữ hành để tổ chức thành công những Tour du lịch nội địa đầu tiên, đưa người Việt đến với nhiều cảnh quan tươi đẹp của đất nước. Đặc biệt, các tour đoàn thể, tour MICE của Công ty đã được nhiều đơn vị tin chọn.
Review Vietnam Booking
Công ty đầu tiên cho mình cảm giác tệ đến như vậy. Môi trường toxic chỉ toàn nịnh bợ, drama, ai giỏi là bị đì cho không còn thở nổi đến khi nghỉ thì thôi
Mình từng làm qua rất nhiều cty nhưng đây có lẽ là công ty tệ hại nhất từ trước đến giờ. Không đóng BHXH, bốc lột nhân viên, KPIs vượt sức chịu đựng của con người
Xếp về độ tệ, chắc mình cho cty thang điểm 10. Làm cả năm quần quật k đóng bảo hiểm cho nhân viên