Mô tả công việc
JOB SUMMARY
Issue, open, and serve wine/champagne bottles. Answer guest questions or concerns regarding the origin, vintage, and style of various wines. Update and maintain wine list and MICROS system. Pair and suggest wines that will best complement menu items. Attend wine tastings and develop relationships with vendors. Request new wines and products. Create and update wine lists. Design and implement wine promotions and incentive programs. Monitor and replenish inventory of wine cellar, equipment, and glassware. Train and educate server and bartender staff. Conduct vintage and BIN number checks. Conduct staff wine tastings. Secure liquors, beers, wines, coolers, cabinets, and storage areas. Follow all state and local laws for serving alcohol responsibly. Maintain accurate spill sheet.
Follow all company and safety and security policies and procedures; report accidents, injuries, and unsafe work conditions to manager; and complete safety training and certifications. Ensure uniform and personal appearance are clean and professional, maintain confidentiality of proprietary information, and protect company assets. Welcome and acknowledge all guests according to company standards, anticipate and address guests’ service needs, assist individuals with disabilities, and thank guests with genuine appreciation. Speak with others using clear and professional language, and answer telephones using appropriate etiquette. Develop and maintain positive working relationships with others, and support team to reach common goals. Ensure adherence to quality expectations and standards. Read and visually verify information in a variety of formats (e.g., small print). Stand, sit, or walk for an extended period of time or for an entire work shift. Move, lift, carry, push, pull, and place objects weighing less than or equal to 50 pounds without assistance. Grasp, turn, and manipulate objects of varying size and weight, requiring fine motor skills and hand-eye coordination. Move through narrow, confined, or elevated spaces. Move over sloping, uneven, or slippery surfaces as well as up and down stairs and/or service ramps. Reach overhead and below the knees, including bending, twisting, pulling, and stooping. Perform other reasonable job duties as requested by Supervisors.
Quyền lợi được hưởng
• Local and International training course
• 05 working days | 02 day-off per week
• Duty meal & Uniform provided by hotel
• Taxi for late-night shift| Free motorbike & car parking
• Cross training & Cross exposure & Task force opportunities
• Take care culture
• Baby born gift| Birthday gift| Marriage allowance| Bereavement allowance
• Annual health check
• Associate special discount for hotel rooms and F&B services at International Marriott properties
• Career path in the most respected and prestigious hotel companies in the world
Yêu cầu công việc
Related Work Experience: At least 2 years of related work experience.
Yêu cầu hồ sơ
• OR Fill in the application form at Loss & Prevention room at the hotel (No.8 - Do Duc Duc - Nam Tu Liem - Hanoi)
• Interview appointments will be set up only for potential candidates as soon as possible.
• Recruitment fanpage: JW Marriott Hanoi - Human Resources
Với vị trí nằm ngay trung tâm thành phố, trên con đường ven sông Hàn thơ mộng đẹp nhất Đà Nẵng, khách sạn Brilliant thực sự là một điểm nghỉ ngơi mà bạn nên dừng chân khi đến với miền Trung Việt Nam.
Tiêu chí hoạt động của chúng tôi là luôn hướng tới sự tiếp cận dịch vụ chăm sóc khách hàng cao nhất- pha trộn văn hóa thế giới vào sự tráng lệ của cuộc sống hiện đại.
Sự thiết kế của khách sạn tận dụng mọi lợi thế của vị trí xây dựng để bạn vừa có thể ngắm nhìn dòng sông Hàn thanh bình vừa trải tầm mắt ngắm đường chân trời trên biển từ ngay chính ô cửa phòng.
Khách sạn cung cấp dịch vụ chăm sóc mọi khách hàng từ những chi tiết nhỏ nhất để bạn có thể cảm nhận được sự chuyên nghiệp trong dịch vụ của chúng tôi.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2012
Mission
- Chúng tôi tự tin bạn sẽ thực sự ngạc nhiên với phong cách dịch vụ gần gũi, thân thiện của đội ngũ nhân viên được đào tạo chuyên nghiệp của khách sạn.