Việc làm Caravelle Hotel

Cập nhật 23/12/2024 10:20
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Caravelle Hotel
Service Manager
Caravelle Hotel
111 việc làm 2 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: 1000 - 1500 USD
Chức vụ: Trưởng phòng
Ngày đăng tuyển: 12/01/2024
Hạn nộp hồ sơ: 11/02/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- 19-23 Công Trường Lam Sơn, Bến Nghé, Quận 1, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam

Các Phúc Lợi Dành Cho Bạn

13th month bonus
Service chage
Team Buiding

Mô Tả Công Việc

Service Manager is responsible for overseeing employees and daily operations within the floor. duties include creating customer service policies (SOPs) to help employees effectively communicate with customers face to face, developing training contents regarding to the Customer Service and speaking or solving with customers who have complex questions or complaints.

• Implementing improvements to customer service,
• Training and managing customer service staff in best Service Practices
• Training service staffs on how to help customer problems solved.
• Training & Workshop
1. Daily SOP
2. Monthly
3. Quarterly
• Delivering prompt, professional solutions for customer inquires
• Working to meet immediate goals of customer interaction
• Managing frequent customer feedback or questions
• Monitoring customer satisfaction levels
• Representing the opinions and suggestions of the customers to the Vegas OD so OD has feedback from its customers. And suggesting improvements to customer service to OD
• Reporting to OD weekly
Goal of the Service Manager Department :
Constantly improving Customer Service Experience of Players, improving Service Satisfaction of Players and systematically & scientifically analysis, manage and bring solution.
• Reporting
1. Customer frequent Complaints, Solving
2. Customer suggestions

Yêu Cầu Công Việc

Service Managers should have a variety of practical skills for their position. The main skills and qualifications of a Service Manager are:
• Great communication skills in person, over the phone or Mobile Chatting App (Social Media)
• Patience, empathy and professionalism and In-depth understanding of the Services
• Solving problems skill based upon deeply understanding the industry, operations and procedures.
• Understanding corporate culture and implement upon it to satisfy players for long-term relationship
• Familiarity with customer service standards and processes
• Interpersonal skills
• Ability to handle stress to operate under deadlines.
• Supervisory skills
• Able to work rotate shift
Khu vực
Báo cáo

Caravelle Hotel
Caravelle Hotel Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
19-23 Công Trường Lam Sơn, Phường Bến Nghé, Quận 1, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam

Kể từ thời điểm mở cửa chính thức vào Giáng Sinh năm 1959, khách sạn Caravelle Saigon đã giành được một vị thế đặc biệt nơi trung tâm thành phố. Với vị trí tuyệt vời của mình, khách sạn Caravelle cách các địa danh nổi tiếng chỉ vài bước đi bộ, chẳng hạn như Nhà hát Thành Phố, Nhà thờ Đức Bà, con đường Đồng Khởi đậm dấu ấn lịch sử, phố đi bộ Nguyễn Huệ hiện đại hay chợ Bến Thành sầm uất. Caravelle Saigon là một minh chứng cho những sự kiện văn hóa, lịch sử tầm cỡ, trong đó có việc thiết kế nguyên bản của khách sạn được ca ngợi là cao và hiện đại nhất ở Việt Nam thời bấy giờ. Ngoài ra, khách sạn còn được nhắc đến nhiều trong những năm chiến tranh và tiếp sau đó qua những tác phẩm điện ảnh và văn học nổi tiếng. Dù giá trị cốt lõi của Caravelle Saigon là tính lịch sử nhưng phòng ở của khác sạn vẫn đảm bảo được sự hiện đại và sang trọng, góp phần biến Caravelle thành điểm dừng chân lý tưởng để viết lên câu chuyện của chính bạn tại một trong những thành phố cuốn hút nhất thế giới.

Những nghề phổ biến tại Caravelle Hotel

Bạn làm việc tại Caravelle Hotel? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Caravelle Hotel

Caravelle Hotel

Click để đánh giá