- Manage and maintain the smooth operation of Hotel Lobby.
- Familiar with all hotel services/features. Ensures that all associates follow the Hotel standards and provide exceptional guest service at
all times.
- Cooperate, coordinate and communicate with other Hotel departments as required.
- Handles all guest complaints and inquiries on hotel service in a courteous and efficient manner.
- Work with Department Trainer & FOM to improve associate’s skills and knowledge.
* Benefits:
- Attractive service fee bonus (about 3.5 million - 6.5 million/month)
- Support 2 meals during the working shift, uniform, parking
- Insurance system to pay 100% of salary + health insurance
- Leave 15 days/year, public holidays x 300%
- Work 8h/day shift, 6 days off monthly, 8 days off monthly back office
Các phòng ban đang tuyển dụng tại Caravelle Hotel
Lao động có tay nghề và sản xuất
Dịch vụ khách hàng
Nhân sự
Other
An ninh - Bảo vệ
Vận tải
Kỹ thuật
Marketing/ Truyền thông
Du lịch, khách sạn
Buôn bán/ Kinh doanh
Dịch vụ bán lẻ và thực phẩm
Công nghệ thông tin
Quản lý sản phẩm & dự án
Ngân hàng