Các phòng ban đang tuyển dụng tại Caravelle Hotel

Lao động có tay nghề và sản xuất
Dịch vụ khách hàng
An ninh - Bảo vệ
Vận tải
Kỹ thuật
Marketing/ Truyền thông
Du lịch, khách sạn
Buôn bán/ Kinh doanh
Dịch vụ bán lẻ và thực phẩm
Công nghệ thông tin
Quản lý sản phẩm & dự án
Ngân hàng

Việc làm Caravelle Hotel

Cập nhật 13/11/2025 01:47
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Caravelle Hotel
Quản lý Bộ Phận Đặt Phòng (Reservation Manager)
Caravelle Hotel
177 việc làm 16 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Giám Đốc, Phó Giám Đốc Bộ Phận/ Trưởng Phòng/ Tổ Trưởng
Ngày đăng tuyển: 08/05/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/05/2024
Hình thức: Làm theo ca
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận 1 - TP HCM

Mô tả công việc

- Supervise the Reservation Assistant Manager / Supervisor/ Reservation Officers.

- Perform all daily tasks related to inventory control and balance.

- Plan and administer duty roster for the section.

- Ensure day to day efficiency of the section by supervising and evaluating staff performance and reporting regularly on happening with the section.

- Constantly monitor booking and room situation to maximize opportunities for achieving occupancy, yield and rates.

- Supervise and participate in the daily activities of Reservation Office engaged in receiving, processing and confirming guest room reservations.

- Ensure that all hotel reservation via Fax/Letter/Email is responded by Reservation Team within the day of receipt and files accordingly.

- Work closely with other departments to effectively accommodate guests’ special requests and amenities on the status of the group reservation, special MICE, Resident Meeting groups and other special arrivals

- Check the daily pick up for current month and following months, 90 days forecast, following week’s VIP groups.

- Resolve complaints from clients in regard to reservations and take immediate remedy action.

- Check and update daily “No show” list – if any.

- Make monthly report of CCC send to CCC office on time.

- Make weekly CCC, No-show and other reports (if any) and post in slides of Revenue presentation.

- Ensure efficient handling by Reservation Team of all reservations: Local/Overseas individuals. Group wholesale, OTA. Applicable discount requests if neccessary.

- Create / extend rate code in PMS – if neccessary.

- Weekly check Waiting list bookings and confirm with approval of DORev or DOSM.

- Monitor and ensure that all guest information is input into the system accurately, completely and promptly.

- Review reservations listings daily to ensure accuracy of room types, rates, codes, and guest information – if neccessary.

- Ensure training/ up-selling needs analysis of Reservation staff is carried out and training programs are designed and implemented to meet needs.

- Make monthly training report.

- Assist DORevwith room inventory control (close or open, increase or descrease room rate, top of room inventory), loading rates in Gateway or Chanel Managerment for OTA – if any.

- Nurtures and develops employees whilst ensuring standards of operation are maintained

- Take up routine,ad-hoc projects and assignments given by DORev when required.

- Weekly update Caneda report

- Maintain and update Hotel information to the team.

- Conduct training / meeting if neccessary.

- Train and evaluate reservation staff to ensure that all procedures are performed to the hotel’s standards

- Has a full working knowledge and capability to supervise, correct and demonstrate all duties and tasks in the assigned work.

- Provides feedback on the results of the Mystery Guest Program Report and ensures that relevant changes are implemented

Quyền lợi được hưởng

• Career development opportunity through training programs

• Competitive salary/ wage

• Annual salary review

• Holiday bonus

• Committed year-end bonus

• Attractive leave day policy – 2 days off per week, plus 15 annual leaves for new hired

• Health care insurance including in/out patient and dental care

• Two duty meals per day

• Uniform with laundry service

• Yearly outing trip

Yêu cầu công việc

- College / University degree

- Fluent English

- Confident personality

- Attention to details, accurate reporting, able to multi-task

- Good communication.

- Negotiation skill

- Familiar with Opera system

- Experience in hotels is a must

- Time management.

Yêu cầu hồ sơ

Apply by Hoteljob.vn or submit application to Caravelle Hotel

Phone number : 028 3823 4999

Address: 19 Lam Son, Ben Nghe Ward, District 1, HCM City

Khu vực
Hết hạn ứng tuyển
Báo cáo

Caravelle Hotel
Caravelle Hotel Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
19-23 Công Trường Lam Sơn, Phường Bến Nghé, Quận 1, Thành phố Hồ Chí Minh

Kể từ thời điểm mở cửa chính thức vào Giáng Sinh năm 1959, khách sạn Caravelle Saigon đã giành được một vị thế đặc biệt nơi trung tâm thành phố. Với vị trí tuyệt vời của mình, khách sạn Caravelle cách các địa danh nổi tiếng chỉ vài bước đi bộ, chẳng hạn như Nhà hát Thành Phố, Nhà thờ Đức Bà, con đường Đồng Khởi đậm dấu ấn lịch sử, phố đi bộ Nguyễn Huệ hiện đại hay chợ Bến Thành sầm uất. Caravelle Saigon là một minh chứng cho những sự kiện văn hóa, lịch sử tầm cỡ, trong đó có việc thiết kế nguyên bản của khách sạn được ca ngợi là cao và hiện đại nhất ở Việt Nam thời bấy giờ. Ngoài ra, khách sạn còn được nhắc đến nhiều trong những năm chiến tranh và tiếp sau đó qua những tác phẩm điện ảnh và văn học nổi tiếng. Dù giá trị cốt lõi của Caravelle Saigon là tính lịch sử nhưng phòng ở của khác sạn vẫn đảm bảo được sự hiện đại và sang trọng, góp phần biến Caravelle thành điểm dừng chân lý tưởng để viết lên câu chuyện của chính bạn tại một trong những thành phố cuốn hút nhất thế giới.


Những nghề phổ biến tại Caravelle Hotel

Bạn làm việc tại Caravelle Hotel? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Caravelle Hotel

Caravelle Hotel

Click để đánh giá
Nhắn tin Zalo