Lotte Mall West Lake Hanoi is seeking for a Sales Management Assistant to be responsible for operation supervision and sales management of F&B field in Lotte Mall with around 50+ F&B brands.
Responsibilities
1. Food Quality Control
- Inspect, evaluate and monitor compliance with food safety, food quality, and service quality at the F&B brands of Shopping Mall
- Coordinate with F&B brands to find the cause of non-compliance and the solutions; Monitor corrective and preventive actions of the brands
- Ensure maintenance of raw material standards, inspection numbers, and legal documents at the F&B brands
- Handle arising issues regarding raw materials/food safety/insects/chemicals/inspection teams at the restaurants
- Make reports and perform other tasks as assigned
2. Floor Operation
- Daily checking floor, common area operation to Identify defects, hygiene & security issues and coordinate with internal departments to solve them promptly
- Daily checking tenant operation (FOH, BOH, staff) to ensure every tenant follows Mall rules and regulations
- Discuss with the operation team to come up with a suitable process for F&B tenants: import & export foods, dispose of trash, delivery activities…
- Implement the Shopping Mall promotions from SP team to TOS tenants, follow up and supervise the deployment of tenants
- Quickly and effectively coordinating work related to infrastructure or design between tenants and the internal department
- Co-operate with tenants and internal departments (Customer Service, Sales Planning, Sub-contractors) to resolve arising issues quickly and effectively through continuous communication with customers and tenants
Qualifications
- Bachelor degree in Business Administration, Marketing and related major
- At least 1 year of experience in the relevant position in F&B Quality Control, Restaurant Management, F&B Operation, Retail, Shopping Mall
- Have knowledge in food safety and hygiene
- Good verbal and written communication in English and Vietnamese
- Hard-working, have good team-work and communication skills
- Can work under high pressure and self-motivation
- Must be available to work in shift, 5 days/weeks (Shift 1: 8:30 - 5:30; Shift 2: 14:00 - 22:00)
Benefits
- Competitive salary package, open for negotiation: Salary, allowance, 13th month bonus salary, gift, annual salary review
- Training & development: Personal development course, professional training course, solf skill training course...
- 15 paid-leave annually; Social, Health, Unemployment insurance
- Health care scheme: PVI Health insurance; Annual health check
- Caring & Sharing: Birthday, Wedding, Child birth, Funeral, Full Moon, Women Day, Lunar New Year, Children Day...
- Lunch/Dinner at canteen; Free motorbike parking; Perdiem for Business Trip; Team building Activities
Apply via LinkedIn or send your resume: [email protected]
Công ty TNHH Bao Bì TQT
Được thành lập năm 2017 và có trụ sở chính tại TX Mỹ Hào, Tỉnh Hưng Yên.
Ngoài ra Công ty có 2 Chi nhánh:
Chi Nhánh Hà Nội: tại địa chỉ số 2 ngõ 129 Đường Đại Linh, P Trung Văn, Q Nam Từ Liêm, TP Hà Nội.
Chi Nhánh HCM: Tại địa chỉ số 1/2 Đặng Thúc Vịnh, Ấp 3, Xã Đông Thạnh, H Hóc Môn, TP HCM
Sau hơn 5 năm xây dựng và phát triển, Bao Bì TQT đã từng bước xây dựng đc văn hóa công ty cũng như uy tín trên thị trường với những hàng hóa công ty sản xuất và phân phối
Lĩnh vực hoạt động chính của công ty
+ Sản xuất in ấn Thùng hộp carton theo yêu cầu của thị trường, đáp ứng nhu cầu của khách hàng
+ Phân phối các sản phẩm bổ trợ liên quan như Bóng khí, Băng dính, Giấy xi măng
Điểm mạnh của công ty là 1 doanh nghiệp trẻ, tốc độ phát triển và mở rộng nhanh nên bộ máy nhân sự liên tục được tuyển dụng, đào tạo và có nhiều cơ hội thăng tiến cho những nhân viên thể hiện được năng lực.
Công ty luôn quan tâm và hướng tới những chế độ tốt nhất danh cho cán bộ công nhân viên trong công ty, vì mục tiêu cùng nhau phát triển bền vững.