Mô tả Công việc
1. Financial Accounting:
- Record and reconcile transactions in premium, expenses insurance transactions, reserve transactions, funds
- Responsible for doing with External Auditor in auditing activities and audit report
2. Financial period closing:
- Execute accounting period closing activities [for specific areas give by the line-manager(s)]
- Preparing regulatory financial reports
- Provide accounting information for MBAL's management reports to the Performance Management Department & other Departments
3. Project involvement:
- Actively involve in Projects: core transformation, Automatic reports in system, current system maintenance and enhancement as planned and assigned.
4. Miscellaneous:
- Support the development and maintenance of the MBAL’s internal control framework, process and procedures manual
- Develop internal procedures and regulations.
- Other tasks as assigned by the Chief Accountant and (co) line-manager(s)
Yêu Cầu Công Việc
- Qualification: Bachelor degree in Finance, Accounting and/or Business, Economics
- Experience: At least 2 years of experience in Accounting - preferably insurance sector and SAP-EBAO system
- Experience with Prepare financial reports
- Strong MS Excel knowledge
Thông tin khác
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công ty TNHH XNK PT Đông Dương - Tập đoàn thể thao KINGSPORT được thành lập năm 2009 với nghành nghề kinh doanh chính: Kinh doanh thiết bị gia dụng & hàng thể thao. Qua gần 12 năm phát triển hiện nay chúng tôi đã và đang là nhà cung cấp thiết bị thể thao lớn nhất Việt Nam với thương hiệu KINGSPORT, với hệ thống cửa hàng bán lẻ có mặt rộng khắp các vùng miền trên cả nước. Môi trường làm việc tích cực tạo điều kiện tối da cho nhân viên phát huy tài năng sẵn có, Với đội ngũ nhân sự trẻ giàu nhiệt huyết và đam mê đã góp phần cho sự thành công của chúng tôi ngày hôm nay.
1. Tầm nhìn
• Top Southeast ASIA
• Doanh nghiệp của sự sẻ chia tri thức và sức khỏe
• Dẫn đầu trong việc tìm kiếm những giải pháp để giải quyết các vấn đề rắc rối liên quan đến sức khỏe, sáng tạo để kiến tạo hệ sinh thái hoàn chỉnh các sản phẩm - dịch vụ theo tiêu chuẩn toàn cầu
2. Giá trị cốt lõi
Là nhãn hàng của những câu chuyện hạnh phúc và thành công
3. Sứ mệnh
Mang lại sức khỏe, hạnh phúc và thịnh vượng cho nhân loại
4. Triết lý kinh doanh
Mong muốn mọi người đều cảm thấy tự hào, hạnh phúc bên trong và cân bằng được nhiều giá trị của cuộc đời